۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱

مدیر کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی:

تبریز می‌تواند پل ارتباطی بین کشورهای اسلامی باشد

تبریز می‌تواند پل ارتباطی بین کشورهای اسلامی باشد

تبریز – مدیر کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: تبریز می‌تواند پل ارتباطی بین کشورهای اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هتل پنج ستاره ی لاله پارک ظهر امروز با حضور مسعود سلطانی فر رییس سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور در تبریز افتتاح شد.

این هتل در دو فاز و با زیر بنای ۱۰۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی احداث شده است که امروز فاز دوم آن در حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این فاز در ۱۷ طبقه و با ۲۲۰ اتاق و ظرفیت ۵۵۰ تخت خواب ساخته شده است و برای یک هزارو ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای پنج هزار نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

تبریز می‌تواند پل ارتباطی بین کشورهای اسلامی باشد

مدیر کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار داشت: تبریز از آن رو که یادگاری از دل تاریخ با یک دنیا دین، غیرت و اقتدار و همراه با سربلندی تمام است، می‌تواند پل ارتباطی بین کشورهای اسلامی باشد.

مرتضی آبدار ادامه داد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام افتخار بزرگی برای کشور و مردم است و امیدواریم با همت مردم و مسئولان  تبریز در این عرصه سربلند گردد. همچنین از تمامی دستگاه های استان می خواهیم آمادگی کامل برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ داشته باشند.

کد خبر 3711567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha