۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵

جلسه بررسی پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی برگزار شد؛

نتیجه پرونده پزشکی کیارستمی در انتظار گزارش تیم فرانسوی

نتیجه پرونده پزشکی کیارستمی در انتظار گزارش تیم فرانسوی

دومین جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی با حضور مسئولانی از سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی، دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و همچنین تعدادی از مدیران سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت حضور داشتند.

در پایان این جلسه که از صبح چهارشنبه آغاز شده بود، تیم پزشکی عباس کیارستمی در ایران به ارائه گزارشی در این جلسه پرداختند.

همچنین در پایان این جلسه مقرر شد گزارش پرونده پزشکی این کارگردان بعد از ارسال پرونده پزشکی او از فرانسه به جمع‌بندی برسد.

همچنین قرار شد در جلسه بعدی بررسی پرونده پزشکی عباس کیارستمی، خانواده این کارگردان نیز در جلسه حاضر باشند.

به گزارش مهر، نتایج جلسه اول و دوم رسیدگی به پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی بستگی به گزارش‌های تیم پزشکی فرانسوی دارد که همچنان سازمان نظام پزشکی منتظر ارسال آن است.

در همین حال، دکتر محسن خلیلی قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی، در خصوص جزئیات جلسه امروز، گفت: این جلسه با حضور ریاست کل سازمان نظام پزشکی، معاون درمان وزارت بهداشت، معاون حقوق بشر وزارت دادگستری، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران، نماینده سازمان بازرسی، نماینده سازمان پزشکی قانونی، نماینده منتخب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی و دادستان نظام پزشکی تهران بزرگ، قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی، معاون اول دادستان نظام پزشکی تهران بزرگ و همچنین 25 نفر از کارشناسان که جزء اساتید بنام و مطرح دانشگاه ها و مورد اعتماد جامعه هستند، تشکیل شد.

وی افزود :جراحان و متخصص بیهوشی پرونده مرحوم کیارستمی به سئوالات اعضای کمیسیون کارشناسی ویژه تخصصی این پرونده پاسخ دادند و مقرر شد در هفته آینده ادامه جلسات کمیسیون برگزار تا در اسرع وقت و با دقت کامل نظریه کمیسیون اعلام گردد.

قائم مقام انتظامی سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: پرونده بستری مرحوم کیارستمی در بیمارستان هایی که در آن بستری شده بود و حتی سوابق پزشکی مرحوم قبل از بستری شدن در کمیسیون به دقت مورد بررسی قرار گرفت و سوالات و موضوعات لازم از جراحان و متخصص بیهوشی آن مرحوم پرسیده شد .

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا هفته آینده خلاصه پرونده پزشکی فرانسه نیز توسط پزشک مشاور خانواده مرحوم کیارستمی که خود از اعضای کمیسیون ویژه تخصصی رسیدگی به این پرونده است در اختیار کمیسیون قرار گرفته تا توسط اعضا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

کد خبر 3712568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha