۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۹:۴۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد:

شهادت یک آتش‌نشان در عملیات نجات/ فوت یک زن و نجات ۱۵ نفر

شهادت یک آتش‌نشان در عملیات نجات/ فوت یک زن و نجات ۱۵ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از شهادت یک آتش‌نشان ۳۶ ساله در عملیات نجات و اطفای حریق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت یک و ۲۵ دقیقه بامداد آتش‌سوزی گسترده‌ای در ساختمان مسکونی واقع در بلوار لاله شرقی خیابان پژوهنده به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک واحد ۷۰ متری در این ساختمان ۴ طبقه کاملا شعله‌ور و آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند. ۱۵ نفر از ساکنان این ساختمان که محبوس شده بودند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند و اعلام شد در زیرزمین این ساختمان نیز یک نفر گرفتار شده است که آتش‌نشانان وارد عملیات نجات شدند.

ملکی گفت:‌ در حین عملیات یکی از آتش‌نشانان به نام علی قانع ۳۶ ساله نقش بر زمین می‌شود که تحویل عوامل اورژانس داده شد و ساعاتی پیش اعلام کردند جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ادامه این عملیات یک خانم ۹۰ ساله که دارای معلولیت حرکتی نیز بود، در این حادثه جان خود را از دست داد.

ملکی بیان داشت: شغل آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور به حساب می‌آید و هر ساله تعدادی از آتش‌نشانان برای نجات جان هموطنان خود جان خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 3713757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کمیل ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      درود بر روح پاک این هموطن غیورمان.خدا به خانواده محترمش صبر عطا فرماید و خودش را هم غریق رحمت الهی نماید.
    • علی ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      خداوند رحمتش کند درد وبلای او سر حقوق بگیران نجومی
    • محمد-د ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      بنده آتش نشان ایستگاه ...هستم .امروز یکی از بهترین یارانمان به شهادت رسید وهمه در اندوه بودند.ولی مدیر عامل سازمان صبح به ایستگاه آمد ودر میان گریه دوستان دستور داد تا برایشان صبحانه مفصلی آماده کنند.واقعاً جای تاسف داره.آخه این دردو به کی بگیم.خدایا عاقبت مارا ختم به خیر کن.
    • آتشنشان ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      این مطلب در خبرگزاریها ،جراید، رسانه ها  کپی کنید تا فرا گیر شودتا سبب حل مشکلات شود: از فرماندار، نماینده مجلس،شورای شهر، شهردار محترم تهران درخواست میشود نسبت به مشکلات کارکنان (آتش نشانان) سازمان آتش نشانی تهران اهتمام ویژه ای داشته باشند، برخی از عمده ترین مشکلات کارکنان عبارت از : 1- آزار و اذیت مافوق به زیر دستان و برخورد تحکم آمیز. 2- عدم ارتقا پست سازمانی کارکنان ( متاسفانه ارتقا پست از ساز و کار مستحکم برخوردار نیست. 3- پایین بودن درآمد کارکنان که مجبورند برای تامین معاش زندگی به شغلهای
    • بهناز تقی خانی ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      0 0
      من فرزند یک آتش نشان هستم که در چند سال پیش آتش سوزی بازار 5 نفر آتش نشان جان خود را از دست دادند و پدر من با 70% سوختگی زنده ماند حال این خانواده را تا حدودی درک میکنم و به جای تسلیت تبریک عرض میکنم به داشتن چنین انسان فداکار و با غیرتی امیدوارم البته امیدوارم آتش نشان های جوانی که تازه در حال استخدام این سازمان هستند بداند چه شغل حیاتی دارند و بتواند جان مردم را نجات دهند نه فقط به خاطر مزایا و دولتی بودن این کار به این شغل روی بیاورند.
    • آتش نشانم ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
      0 0
      من آتش نشان ایستگاه.... در تهرانم. بعد 8 سال خدمت صادقانه به مردم، الان میبینم اشتباه کردم آتش نشان شدم، کاش یه نفر خداشناس پیدا بشه به درد ما رسیدگی کنه. 1) حقوق پایین 2) اجرا نشدن قوانین سختی کار در رابطه با آتش نشانای تهرانی 3) اعمال زور از طرف مدیران سازمان به آتش نشان ها