۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۸

رئیس پلیس راه قم به مهر خبر داد:

ترکیدگی لاستیک علت آتش سوزی اسکانیا در اتوبان قم - تهران

ترکیدگی لاستیک علت آتش سوزی اسکانیا در اتوبان قم - تهران

قم - رئیس پلیس راه قم گفت: علت وقوع آتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس در محور تهران به قم ترکیدگی لاستیک جلو و برخورد با گاردریل بوده است.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، به حادثه آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان تهران - قم اشاره کرد و گفت: این اتوبوس که از تهران به مقصد اصفهان در حرکت بود در کیلومتر ۵۷ به علت ترکیدگی لاستیک جلو سمت راننده با گاردریل وسط اتوبان برخورد و دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس از نوع اسکانیا و متعلق به تعاونی ۱۶ بوده است، گفت: در این حادثه کمک راننده که در حال استراحت بوده است جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم بیان داشت: مسافران بلافاصله بعد از آتش سوزی تواستند از اتوبوس خارج شوند و خوشبختانه این حادقه با تلفات چندانی مواجه نشده است.

به گزارش مهر، یک دستگاه اتوبوس در ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه در محور ۵۷ کیلومتری قم بعد از برخورد با گاردریل دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع اورژانس مجروحان حادثه با بالگرد و آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 3714116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • داود ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      واقعا مسخرست. چرا راجع به اتوبوسهای اسکانیا فکری نمیکنند؟ با گارد ریل برخورد کرده، تو دره که نیفتاده که اینجوری آتیش گرفته. مسئولین مربوطه کجا هستند که اینجور راجع به این اتوبوسها سکوت اختیار کردن؟
    • اديب ديبا ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
      0 0
      به مسولين اطلاع رساني كنين به جاي اينكه چسبيدن به معاينه فني خودرو هاي سواري كه از شهر بيرون نميان به معاينه فني اين اتوبوس ها و چرخهاشون بپردازن كه جون و سلامت كلي آدم اينجوري به خطر نيفته و خودروهاي بي كيفيتي مثل پرايد اجازه تردد بين شهري نداشته باشه