۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷

علی عبدی‌پور در گفتگو با مهر:

بازگشت «کاوش در اعماق خلیج‌فارس»/۵سال عمرم را برای این کار گذاشتم

بازگشت «کاوش در اعماق خلیج‌فارس»/۵سال عمرم را برای این کار گذاشتم

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند «کاوش در اعماق خلیج فارس» که قرار است از شبکه مستند پخش شود گفت که برای ساخت این اثر ۵ سال عمرش را گذاشته است.

علی عبدی‌پور تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مستند «کاوش در اعماق خلیج فارس» به خبرنگار مهر گفت: این مستند ۱۴ قسمتی که بهار امسال از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفت قرار است از روز شنبه ۲ مرداد در شبکه مستند نیز پخش شود.

وی با اشاره به اینکه این مستند محصول سال های ۸۹ تا ۹۳ است، بیان کرد: امیدوارم افراد بیشتری بتوانند این مجموعه مستند را ببینند. شاید این اتفاق باعث شود احساس کنم پنج سال عمرم را بیهوده تلف نکرده ام.

این مستندساز و کاوشگر درباره دشواری های تولید چنین آثاری توضیح داد: برای تولید فیلم مستند خوب باید وقت زیادی صرف کرد و به ویژه اگر به زیر دریا بروید خیلی موضوع سخت تر هم خواهد شد. متاسفانه این کارها در ایران از نظر اقتصادی اصلا منطقی و به صرفه نیست.

وی ادامه داد: تنها دلخوشی و امیدی که به عنوان سازنده اینگونه برنامه‌ها دارم این است که سندی از طبیعت ناشناخته اعماق دریاها ثبت کرده باشم که بیننده های بیشتری در طول زمان آن را ببینند.

این کاوشگر که قرار بود فعالیت های خود را در کشورهای دیگر از سر بگیرد، عنوان کرد: فعلا از بودجه خبری نیست. به محض فراهم شدن سفر را مجدد شروع خواهیم کرد. یکی از دغدغه هایم این است که قبل از اینکه زیبایی های سواحل عمان از بین بروند، مجموعه مستند خوبی از این مناطق بسیار زیبا تهیه کنیم.

مجموعه مستند ۱۴ قسمتی با عنوان «کاوش در اعماق خلیج فارس» از روز شنبه ۲ مرداد هر روز ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۹ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 3719542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم هاشمی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
      0 0
      باسلام من دانشجو ارشد بوم شناسی آبزیان هستم از شما خواهشمندم که یک راه ارتباطی را با جناب دکتر علی عبدی پور در اختیار من بگذارید،یک راهنمایی ضروری را از ایشان میخواهم،لطفا.