۱ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۳۰

شهردار ملارد مطرح کرد:

ملارد یک فرصت ویژه برای حضور سرمایه گذاران محسوب می شود

ملارد یک فرصت ویژه برای حضور سرمایه گذاران محسوب می شود

ملارد-شهردار ملارد گفت: شهر ملارد به دلیل موقعیت خاص منطقه ای و مجاورت با استان البرز و نزدیکی آن به پایتخت، فرصتی ویژه برای سرمایه گذاران محسوب می شود.

علی اکبر خراسانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش تعیین کننده بنیه مالی و اعتباری  شهرداری ها در ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری اظهار داشت:در طول سالیان اخیر بنا به دلایل متعددی، شهرداری ها با مشکلات عمده و عدیده مالی مواجه شدند که خروج از این معضل، ضرورتی  بوده که از سوی مدیران به عنوان اولویتی ویژه مطرح است.

شهردار ملارد عنوان کرد:آنچه که به عنوان راهکار اصلی برای برون رفت از محدودیت های مالی مدنظر قرار دارد، به جذب و مشارکت بخش خصوصی معطوف می شود.

وی افزود: با بهره گیری از سرمایه گذاری های بخش خصوصی می توان بر مشکلات مالی و اعتباری فائق آمد، در غیر اینصورت تحولات اجتماعی و اقتصادی در آینده نیز می تواند توانمندی مالی شهرداری ها را تحت الشعاع قرار دهد.

خراسانی عنوان کرد:شهر ملارد به دلیل موقعیت خاص منطقه ای و مجاورت با استان البرز و نزدیکی آن به پایتخت، فرصتی ویژه برای سرمایه گذاران محسوب می شود که در صورت شناخت و معرفی استعدادهای این خطه و ظرفیت های برجسته ای که از آن برخوردار است، حصول توفیقات موثر و سازنده در عرصه مالی و اقتصادی دور از دسترس نخواهد بود.

شهردار ملارد گفت:جمعیت انبوه این شهر از یک سو تهدید و از سوی دیگر فرصتی بالقوه محسوب می شود که با مدیریت و برنامه ریزی اصولی می توان از نقش آفرینی این  استعدادهای متکثر و متنوع به نحوی شایسته در مسیر شکوفایی و توسعه پایدار استفاده کرد.

وی یادآور شد:تلاش ما بر جلب نظر و ترغیب  بخش خصوصی به سرمایه گذاری در شهر ملارد استوار است و خوشبختانه مجموعه شورای شهر این منطقه نیز همواره حمایت ها و پشتیبانی هایی جدی را در این خصوص لحاظ کرده که امیدواریم در سایه این همگرایی و همدلی در میان مجموعه مدیریت شهری، به دستاوردهای سازنده تری در این عرصه دست یابیم که  بدون تردید خروجی آن در تحقق توسعه پایدار شهری موثر خواهد بود.

کد خبر 3720123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha