۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۷

در مجمع عمومی و با انتخاب اعضا؛

بازرسان شرکت تعاونی لیتوگراف انتخاب شدند

بازرسان شرکت تعاونی لیتوگراف انتخاب شدند

مجمع عمومی عادی نوبت دوم شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف برگزار و در نهایت با رای گیری از اعضا، بازرسان اصلی و علی‌البدل این تعاونی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی عادی نوبت دوم شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین با حضور ۵۴ نفر از اعضا سهامدار شرکت در محل هتل باباطاهر در تهران برگزار شد.

در این جلسه و پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع، احمد قرنلی، رییس هیات مدیره این تعاونی گزارشی از عملکرد آن ارائه کرد. ورود به موضوع جلوگیری از افزایش تعرفه واردات کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه از سوی شرکت تعاونی لیتوگرافان، از جمله مواردی بود که در این گزارش به آن اشاره شد.

در ادامه غلامرضا شجاع مدیرعامل شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین، گزارش عملکرد مالی سال ۱۳۹۴ این تعاونی را ارائه کرد. شجاع در همین حال، عدم حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان متولی صنعت چاپ، از این صنعت که به گفته وی، موجب شده این تعاونی با خطر تعطیلی روبه‌رو شود، مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگراف، همچنین به نقش لیتوگرافی در قیمت تمام شده کتاب اشاره و درخواست کرد «اجازه داده نشود بیش از پیش به تیراژ کتاب و متوسط مطالعه که وضعیت اسفباری دارد با گران شدن زینک ضربه وارد شود» و خواستار کمک به تنها شرکت تعاونی تخصصی لیتوگرافان کشور شد.

سپس محمدرضا شاه میرزا، بازرس این تعاونی گزارش مالی آن را ارائه کرد و کلیه اقدامات مالی و قانونی شرکت تعاونی یادشده را تایید کرد.

در ادامه جلسه در خصوص بند ۶ پیشنهادی دعوت نامه آگهی که موضوع آن تفویض اجازه فروش و اجاره محل شرکت تعاونی به هیئت مدیره بود، به پیشنهاد نماینده اتاق تعاون، از اعضاء حاضر  رای گیری کتبی انجام شد و از ۵۰ برگ اخذ شده از  صندوق، ۳۹ عضو موافق و ۱۱ عضو مخالف بودند که در نهایت این پیشنهاد تصویب شد.

در پایان جلسه مجمع عمومی، شمارش آراء کاندیداهای بازرسی خاتمه یافت و در نتیجه محمدرضا شاه میرزا به عنوان بازرس اصلی و محسن بختیاری به عنوان بازرس علی‌البدل در شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین، برای مدت یک سال انتخاب شدند.

کد خبر 3720339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha