۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷

ویژه پژوهشگران حوزوی؛

ثبت‌نام دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) آغاز شد

ثبت‌نام دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) آغاز شد

مهلت ثبت‌نام برای دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) ویژه پژوهشگران حوزوی از امروز آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زحمتکش دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) گفت: این جشنواره به آثار علمی و پژوهشی اساتید و فضلای حوزه علمیه تهران اختصاص دارد.

وی افزود: اساتید و فضلا تا پایان مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت معاونت پژوهشی حوزه علمیه تهران در جشنواره ثبت‌نام کرده و آثار خود را در قالب مقاله، کتاب، پایان‌نامه، تقریر، متن درسی، طرح‌نامه و یا ایده پژوهشی ارسال کنند.

دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) خاطرنشان کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام، ارسال اثر، پیگیری آثار ارسالی، اعلام نتایج و ارائه کارنامه در این دوره به صورت اینترنتی انجام شده و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار پژوهشگران جز در مواردی که امکان ارسال اینترنتی اثر برای نویسنده وجود ندارد، معذور است.

زحمتکش عنوان کرد: در این دوره از جشنواره علاوه بر معرفی آثار برگزیده و شایسته تقدیر، آثار شایسته تحسین نیز معرفی می شوند.

وی اظهار داشت: همچون در این جشنواره از سه شخصیت موفق حوزوی در عرصه پژوهش از میان مسئولان، مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه تهران تقدیر خواهد شد.

دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) گفت: آیین اختتامیه جشنواره و مراسم تجلیل از آثار برتر آذر ماه همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.

کد خبر 3720872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha