۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷

مسئول کمیته تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی:

تولید مرغ و گوشت در اصفهان مازاد بر مصرف است

تولید مرغ و گوشت در اصفهان مازاد بر مصرف است

اصفهان-مسئول کمیته تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی اصفهان گفت:برخلاف اینکه گفته می‌شود درتولید محصولات اصلی خانوار ازجمله مرغ و گوشت کمبودپیش آمده، با مازاد این محصولات مواجهیم.

مجتبی معقول در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسئله کمبود محصولات اصلی خانوار از جمله برنج، مرغ، روغن و شکر تنها سیاسی کاری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تولید این محصولات یا واردات آنها مشکلی به وجود آمده یا بحث احتکار و انبار کردن محصولات برای گران فروشی در میان است، ادامه داد: در حال حاضر نه در تولید محصولات مشکلی داریم و نه در وارد کردن و به همین لحاظ تنها مسئله افزایش قیمت در میان است.

مسئول کمیته تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی اصفهان به طرح ساماندهی گیاهان دارویی در اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح به زودی از سوی کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان اصفهان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با اجرایی کردن این طرح، در گام اول اقدام به شناسایی عطاری‌هایی می کنیم که به راحتی نسخه پیچی می‌کنند، اضافه کرد: کمیسیون کشاورزی به دنبال بسترسازی برای صادرات گیاهان دارویی است.

کد خبر 3720920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha