۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۱

مراسم تودیع‌و معارفه معاونت سیاسی استانداری بوشهر برگزار شد

مراسم تودیع‌و معارفه معاونت سیاسی استانداری بوشهر برگزار شد

بوشهر - در آئینی با حضور مسئئولان، عباس جمشیدی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار بوشهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر بعد از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: از آغاز روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مخالفین متعدد در عرصه‌های مختلف تلاش داشتند که خدمات و فعالیت‌های ارزشمند دولت را وارونه انعکاس دهند.

وی افزود: افرادی که در چندین سال گذشته با عملکرد خود کشور را به چالش‌های بزرگی کشانده بودند اکنون تحمل و صبر برای به اثر نشستن فعالیت‌ها و موفقیت‌های دولت را ندارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه موفقیت دولت در فرجام برجام یکی از خدمات خوب این دولت بود که یک عده قلیل نتایج این موفقیت را کم نشان دهند، خاطرنشان کرد: اگر توافق صوت نگرفته بود امروز برای کوچکترین تجارت‌ها، سفرها و فروش نفت با مشکلات زیادی روبرو بودیم.

وی به‌هم‌ریختگی ساختار را یکی از عیوب موجود در ادارات بود که این دولت توانست با برنامه ریزی و کارشناسی این مرزبندی ها را بازسازی کند.

سالاری با عنوان اینکه معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این شرایط سخت عملکرد خوبی داشته است گفت: حقیقی با انگیزه و تجربه به استان آمد و تلاش ها و موفقیت های بسیاری در این مدت داشته است.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از تلاش‌های این معاونت بود که با تلاش‌های حقیقی به برگزاری عادلانه و در فضایی آرام کمک بسیاری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین عباس جمشیدی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معارفه شد و از تلاش‌های فتح‌الله حقیقی تقدیر شد.

استاندار بوشهر در حکمی خطاب به عباس جمشیدی آورده است: با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی«عباس جمشیدی» به موجب این ابلاغ با حفظ سمت«فرماندار بوشهر» به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می‌شوید.

پیش از این فتح الله حقیقی عهده‌دار این مسئولیت در استانداری بوشهر بود که با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز منصوب شد.

کد خبر 3721303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha