پیشرویهای ارتش سوریه در حلب ادامه دارد

پیشرویهای ارتش سوریه در حلب ادامه دارد

ارتش سوریه با تسلط بر مناطق جدید در حلب همچنان به پیشروی های خود در شمال این کشور ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، ارتش سوریه بر بخش اعظم منطقه المعامل در شهر حلب مسلط شد. این در حالی است که درگیری ها میان ارتش سوریه و تروریستها ادامه دارد.

منابع سوری گزارش دادند که ارتش سوریه در شهر حلب و اطراف جاده کاستیلو و منطقه اللیرمون به دستاوردهای مهمی دست یافته است و سیطره خود را بر بخش اعظم منطقه المعامل تکمیل کرده است.

ارتش سوریه بر ساختمانهای نزدیک جاده کاستیلو مسلط شده است. به این ترتیب محاصره مناطق شرقی حلب را قطعی تر کرده است. همچنین ارتش سوریه آتش خود را بر کوی بنی زید تشدید کرده است.

منابع سوری از تشدید درگیری ها میان ارتش و تروریستها در اطراف منطقه بنی زید و اطراف مناطق الملاح و اللیرمون و منطقه مجتمع کاستیلو و اطراف جاده کاستیلو در شمال شهر خبر دادند.

نیروهای ویژه ارتش سوریه موفق به بستن همه راههای منتهی به داخل شهر حلب و محاصره تروریستها پس از تسلط بر مجتمع کاستیلو در شمال شهر کردند تا جاده به طور کامل تحت نظارت آنها باشد.

منابع نظامی سوری گزارش دادند که ارتش سوریه ارتباط مناطق شرقی و مناطق کفرحمره،حریتان و عندان را به طور کامل قطع کرده است و در حال پیشروی از طریق محورهای الملاح و اللیرمون است.

ارتش سوریه با تسلط بر مجتمع گردشگری کاستیلو، راه را برای قطع امدادرسانی تروریستها میان بنی زید و حومه شمالی هموار کرده است. ارتش سوریه بر تعدادی از کارخانه ها در منطقه اللیرمون مسلط شده است و با توجه به فروپاشی جبهه النصره به عمق مناطق نفوذ تروریستها رخنه کرده است.

ارتش سوریه دهها تروریست نوری الدین زنگی و جبهه النصره را به هلاکت رسانده است.

کد خبر 3724491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha