۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۲

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

باشگاه کشاورزان لرستان به طور رسمی آغاز به کار کرد

باشگاه کشاورزان لرستان به طور رسمی آغاز به کار کرد

خرم آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از افتتاح رسمی باشگاه پروژه باشگاه کشاورزان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بازدار ظهر سه شنبه درجمع خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه کشاورزان در لرستان به صورت رسمی و در استان های دیگر به صورت پایلوت اجرایی شده است، اظهار داشت: استان لرستان اولین استان در کشور است که در آن پروژه باشگاه کشاورزان به صورت رسمی عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای پروژه باشگاه کشاورزان دسترسی آسان کشاورزان ما به اطلاعات و دریافت نهاده های این سامانه است، گفت: کشاورزان با استفاده از سامانه ۱۵۵۹ می توانند اطلاعات هواشناسی، دریافت نهاده ها، ارائه خدمات فنی مهندسی،   ارائه نکات آموزشی و ترویجی  را دریافت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: همچنین کشاورزان با دریافت کارت کشاورزی می توانند به راحتی نهاده های خود را به  صورت الکرونیکی خریداری کنند.

بازدار با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی از نظر کشاورزی و دیگر زمینه ها در استان وجود دارد، عنوان کرد: این ظرفیت ها باعث شده که ما بتوانیم اولین استانی باشیم که این سامانه را به صورت رسمی افتتاح کرده ایم و به دنبال توسعه این سامانه نیز هستیم.

وی با بیان اینکه اهداف پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان دانش بنیان کردن پروژه ها است، افزود: دانش بنیان کردن پروژه ها به پیشرفت اهداف، برنامه ها و نکات فنی در حوزه کشاورزی کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: عضویت در سامانه باشگاه کشاورزان هیچ گونه هزینه ایی برای کشاورزان ندارد و کشاورزان به راحتی می توانند به این سامانه ورود پیدا کنند و نکات آموزشی باشگاه را دریافت کنند.

کد خبر 3724678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha