۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸

استاندار گیلان:

پیگیری پرداخت مطالبات چایکاران تا زمان تحقق آن ادامه می یابد

پیگیری پرداخت مطالبات چایکاران تا زمان تحقق آن ادامه می یابد

رودسر- استاندار گیلان با اشاره به مطالبات چایکاران و پیگیری های انجام شده برای دریافت آن از پرداخت مطالبات از سوی دولت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی پیش از ظهر پنج شنبه در همایش استانی ائمه جمعه که در اردوگاه شهید مطهری بخش چابکسر شهرستان رودسر برگزار شد با بیان اینکه پیگیری ها برای پرداخت مطالبات چایکاران با جدیت ادامه دارد اظهار کرد: دولت بزودی مطالبات چایکاران را پرداخت می کند.

وی در ادامه سخنانش به آمارهای اعلام شده سازمان آمار کشور مبنی بر کاهش نرخ بیکاری در گیلان اشاره کرد و افزود: استان گیلان از لحاظ جذب سرمایه گذار،  چهارمین استان کشور است و توانسته نرخ بیکاری را از ۱۵.۶ درصد به ۱۱ درصد برساند.

استاندار گیلان بهبود ۱۵ پله ای استان از رتبه پنجم بیکاری در سطح کشور در سال ۹۱ را یادآور شد و تصریح کرد: امروز، گیلان جایگاه ششمین استان را از لحاظ نرخ بیکاری کشور دارد.

نجفی با تاکید بر اتمام طرح های نیمه تمام صنعتی، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی مانند ۱۱ کیلومتر راه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین، راه آهن قزوین به رشت، سدها و بیمارستان های نیمه تمام را در سطح استان برشمرد و گفت: سعی کرده ایم که طی سه سال اخیر، استان را در مسیر توسعه و پیشرفت هدایت کنیم.

وی تصریح کرد: آرامشی که امروز در استان پابرجاست نتیجه تلاش و همدلی مردم، مسئولان و پشتیبانی ائمه جمعه در سطح استان است.

کد خبر 3726264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha