۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۴

دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدرسه تابستانه برپا می کند

دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدرسه تابستانه برپا می کند

مدرسه تابستانه مهندسی پزشکی و فناوری نوین در روزهای ۱۱ تا ۱۴ مرداد از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مدرسه تابستانه با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظرعلمی و کاربردی در زمینه های مختلف مهندسی پزشکی و در راستای تقویت ارتباط بین محققان، دانشجویان و صنعتگران کشور توسط مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

کمیته های علمی مدرسه تابستانه مهندسی پزشکی و فناوری های نوین از کلیه صاحب نظران، دانشجویان و علاقمندان در رشته های مختلف برق و الکترونیک، مهندسی پزشکی، کامپیوتر، فیزیک پزشکی و پرتوپزشکی دعوت می کند با حضور یا ارائه طرح، ایده و مقاله از آخرین یافته های خود غنای بیشتری به این رویداد بزرگ در قطب پزشکی کشور دهند.

محورهای همایش شامل: تجهیزات و ابزار دقیق پزشکی، الکترونیک و رباتیک پزشکی، پردازش تصاویر و سیگنال، فیزیک پزشکی و پرتو پزشکی، علوم اعصاب و توانبخشی، هوش مصنوعی، بیوانفورماتیک، بیومکانیک و بیومکاترونیک است.

این رویداد بزرگ و تخصصی در چند بخش شامل سخنرانی های کلیدی توسط اساتید برجسته و متخصصان فعال حوزه مهندسی پزشکی و علوم نوین بین رشته ای،  کارگاه های آموزشی کاربردی و مبتنی بر پروژه های به روز بین رشته ای و به صورت عملی، بازدید های ویژه از مراکز صنعتی و مراکز درمانی و نمایشگاه ایده و ابتکارات به اجرا در می آید.

از ویژگی های این رویداد می توان به این نکته اشاره کرد که رویکرد کمیته علمی و اجرایی این مدرسه به سمت صنعت، پروژه و ایده است.

کد خبر 3726772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha