۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷

یادواره شهدای مدافع حرم در مشگین شهر برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم در مشگین شهر برگزار شد

مشگین شهر – یادواره شهدای مدافع حرم همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در شهرستان مشگین شهر استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه در این مراسم فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با تأکید به اینکه دفاع از ارزش‌های اسلام همچنان ادامه دارد، مقاومت رزمندگان در سوریه را قابل تقدیر دانست.

ابراهیم گنجگاهی با بیان اینکه شکل‌گیری گروه‌های تکفیری با هدف ایجاد توطئه در بین مسلمانان است، اضافه کرد: این رزمندگان مدافع حرم هستند که با وجود دوری از وطن خود در سوریه رشادت و ایثارگری می‌کنند.

وی این اقدام رزمندگان را عامل خنثی شدن نقشه دشمنان دانست و تأکید کرد: در سایه ایثارگری و جان فشانی رزمندگان امروز امنیت و اقتدار کشور برقرار بوده و اجازه نفوذ به دشمن داده نمی‌شود.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس متذکر شد: مقام معظم رهبری بارها مسئله نفوذ و تهدید آن را مطرح کرده‌اند و تأکید شده که برای خنثی کردن توطئه دشمنان تمامی نهادها همت کنند.

به گفته گنجگاهی تنها مسیر خنثی کردن توطئه دشمنان پایبندی به اصل ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلاب است و شهدا والاترین الگو در این خصوص هستند که لازم است به نسل جوان معرفی شوند.

در این مراسم فرمانده سپاه مشگین شهر نیز برگزاری یادواره شهدا را ادای دین و احترام به شهدا دانست و افزود: امروز کشور ایران عزت و اقتدار خود را مدیون رشادت شهدا است.

محمد پورمند تصریح کرد: از جمله ویژگی شهدا را شناخت دشمن و تبعیت از آرمان‌های انقلاب و رهبری برشمرد و گفت: امروز ترفندها و نقشه‌های شوم دشمنان در سایه ایثارگری شهدا خنثی شده است.

وی با تأکید به ضرورت ادامه مسیر راه شهدا اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس و امروز در دفاع از حرم اهل بیت شهدا بهترین الگو را برای جوانان رقم زدند و امروز ما مدیون خانواده آن ها هستیم.

کد خبر 3727412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha