۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۱

نوربخش خبر داد:

کنترل بر منابع و مصارف تامین اجتماعی با افتتاح پروژه‌های ویژه

کنترل بر منابع و مصارف تامین اجتماعی با افتتاح پروژه‌های ویژه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از کنترل بر منابع و مصارف تامین اجتماعی با افتتاح پروژه‌های ویژه‌ خبر داد و گفت: این موضوع تاکنون چالشی بوده که توانستیم با طرح‌های مختلف آن را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح ۹ پروژه همزمان که امروز برگزار شد، افزود: به عنوان یک سازمان اقتصادی و اجتماعی با وسعت خدمات رسانی به نیمی از جمعیت کشور توانسته ایم اتوماسیون و آی تی و همچنین کنترل و نظارت‌های مالی و خدمات را با افتتاح پروژه و طرح های مختلف اجرایی کنیم.

وی گفت: مهمترین چالش سازمان در گذشته کنترل و نظارت های مالی بوده است به همین دلیل با افتتاح پروژه های امروز این مشکل برطرف شده است و بدین منظور از روز اول حضور در تامین اجتماعی نهضت آی تی را راه اندازی کرده و در این خصوص تامین اجتماعی یکی از پیشروترین سازمان ها است، این در حالی است که متاسفانه در دولت نهم و دهم هیچ پروژه ای در بخش آی‌تی انجام نشده است، در حالی که کشورهای دیگر این پروژه ها را داشته اند.

نوربخش تاکید کرد: مدیریت بر منابع و مصارف نیازمند اقدامات لازمی بود که انجام شد که البته این اقدامات نتایج کوتاه مدتی ندارد و نیاز به کار کارشناسی برای استقرار وجود دارد. اقدامات انجام شده بعد از ۲ تا ۳ سال به نتیجه رسیده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه یکی از ضعف های تامین اجتماعی این بوده که نخواسته تاکنون تبلیغاتی برای اقدامات خود انجام دهد، گفت: در زمینه پاسخگویی به سوالات مختلف بیمه شدگان، کنترل های مالی، راه اندازی سامانه بیمه بیکاری، پرداخت متمرکز مستمری ها و حذف دفترچه بیمه در مراکز ملکی، الکترونیکی کردن نسخ و... از جمله پروژه هایی بوده که امروز به طور همزمان در مراکز مختلف افتتاح شده است.

وی افزود: با استقرار نظام آی تی می توانیم کنترل بر منابع و مصارف داشته باشیم که در این زمینه نیز اقدامات ویژه ای انجام شده است.

کد خبر 3729111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha