۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۳۷

ادامه مسابقات جهانی فوتبال معلولان در دانمارک؛

ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعودکرد/عملکردخوب بازیکنان کرمانشاه

ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعودکرد/عملکردخوب بازیکنان کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: تیم فوتبال ۷ نفره ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی فوتبال معلولان در دانمارک راه یافت.

عزت‌اله پرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ادامه مسابقات جهانی فوتبال معلولان که به میزبانی کشور دانمارک در حال برگزاری است تیم فوتبال ۷ نفره جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران در حال رقابت با دیگر تیم‌های جهان برای کسب سهمیه ورودی مسابقات جام جهانی فوتبال ۷ نفره ۲۰۱۷ آرژانتین است.

 رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: تیم فوتبال ۷ نفره جمهوری اسلامی ایران در بازی اول روز شنبه با نتیجه خیره کننده ۷ بر ۱ آلمان را شکست داده بود.

پرنیان افزود: تیم ایران امروز دوشنبه نیز در دومین بازی خود با نتیجه ۷ بر ۲ ایرلند شمالی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

وی بیان کرد: در این بازی که هر چهار بازیکن کرمانشاهی به نام‌های جاسم بخشی، بهنام سهرابی، مسلم خزایی و امیر امجدیان بازی کردند سهرابی به عنوان کاپیتان حضور داشت و وی به همراه  جاسم بخشی هر کدام یک پاس گل دادند.

پرنیان عملکرد بازیکنان کرمانشاه در این دیدار را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: بسیار به نتایج بعدی این دیدار برای تیم کشورمان خوشبین هستم.

کد خبر 3729383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha