۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

وکیل مدافع بابک زنجانی در گفتگو با مهر؛

اعلام آمادگی یکی از بانکهای خارجی/ حال عمومی زنجانی خوب است 

اعلام آمادگی یکی از بانکهای خارجی/ حال عمومی زنجانی خوب است 

وکیل مدافع بابک زنجانی در خصوص مذاکرات اخیرش با شرکای خارجی متهم نفتی گفت: در این مذاکرات محرمانه نمایندگان نفت و بانک مرکزی حضور داشتند و یکی از بانکها برای تعاملات بانکی اعلام امادگی کرد.

رسول کوهپایه زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پرداختی بدهی های بابک زنجانی گفت: در راستای تلاش برای بازپرداخت بدهی موکلم، شرکای خارجی بابک زنجانی برای تودیع وثیقه و یا به نحوی پرداخت بدهی موکلم اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به سفری که اخیرا در راستای پیگیری تودیع وثیقه داشته است، گفت: در این سفر در معیت نمایندگانی از شرکت نفت و بانک مرکزی به خارج از کشور رفتیم. در این سفر با طرف مقابل و بانک های مرتبط و برخی شرکای خارجی  زنجانی گفتگو و مذاکراتی انجام شد.

کوهپایه زاده تصریح کرد: در مجموع یکی از بانکها به صورت کتبی برای انجام این تبادلات و تعاملات بانکی اعلام آمادگی کرد و پس از آن قرار شد مذاکراتی صورت گیرد تا نتیجه نهایی حاصل شود. 

وی افزود: ‌متاسفانه امروز یکی از وکلای شرکت نفت در مصاحبه با یکی از خبرگزاریهای داخلی به طور مشخص و با اسم و رسم  و آدرس کامل، قسمتهایی از این مذاکرات را که خیلی محرمانه بود منعکس کردند و قرار بود این مباحث تا رسیدن به نتیجه نهایی رسانه ای نشود.

کوهپایه زاده گفت: ‌به نظر می رسد اینگونه اعمال جدایی از اینکه برخلاف اخلاق حرفه ای است هیچ کمکی به صیانت از حقوق ملت و استیفای حقوق بیت المال نمی کند و بلکه برعکس تکرار این مسائل این شبهه را ایجاد می کند که شاید بخشی از دوستان ما در طرف مقابل اراده جدی و واقعی برای حل و فصل این قضیه ندارند.

وکیل بابک زنجانی از برخی مسئولان شرکت نفت که مذاکرات محرمانه را منتشر کردند انتقاد کرد و گفت:‌ اینگونه رفتارها موجب ایجاد مشکل برای پرداخت بدهی های موکلم می شود.

وی افزود:‌ من به شدت از این اتفاقی که افتاده است گلایه می کنم و تکرار این اتفاق آسیب می زند و آفت جدی بر سر راه تسویه حساب و پرداخت بدهی موکلم است.

کوهپایه زاده گفت: امیدوارم مسئولان عالی ذیصلاح در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و دیگر مراجع ذیصلاح قضایی در این خصوص علت را به جد پیگیری کنند و با متخلفان و کسانی که با نگاه خوشبینانه قصوری مرتکب شدند برخورد جدی و قانونی کنند.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت جسمانی موکلش گفت: حال عمومی بابک زنجانی خوب است.

کوهپایه زاده  در پاسخ به این سوال که آیا  دیگر نیاز به عمل جراحی و مرخصی درمانی وجود ندارد؟ گفت: باید منتظر نظر پزشک در این رابطه باشیم.

کد خبر 3730119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha