۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۲۴

تمرینات جالب مربی پرسپولیس برای بازیکن تستی

تمرینات جالب مربی پرسپولیس برای بازیکن تستی

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که یک دروازه بان اوکراینی در این تمرین حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی در هفته دوم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان در حالی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که محمد انصاری مدافع سرخپوشان در ابتدای این تمرین غایب بود. البته انصاری اواخر تمرین خود را به ورزشگاه رساند و اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان اصلی که روز گذشته برابر پرسپولیس به میدان رفته بودند دقایقی زیر نظر کریم باقری ریکاوری کردند و سپس به سپس به سالن آب درمانی رفتند.

بازیکنان ذخیره پرسپولیس هم ابتدا زیر نظر مارکو به گرم کردن بدنهایشان پرداختند. پاسکارهای کوتاه و تحت فشار از جمله کارهایی بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود.

همچنین شوت زنی از راه دور با پای تخصصی و غیرتخصصی از جمله کارهایی بود که کادر فنی آنرا از بازیکنان می‌خواست. در یک صحنه شوت محکم پولیانسکی مدافع اوکراینی پرسپولیس به یکی از صندلی‌های ورزشگاه برخورد کرد و باعث شد تا این صندلی بشکند!

یک دروازه‌بان جوان اوکراینی برای دادن تست در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد اما عملکرد چندان جالب توجهی را از خودش به نمایش نگذاشت. علاوه بر او، دو بازیکن تستی دیگر هم امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شده بودند. از نکات جالب توجه این بود که یکی از این بازیکنان حدود ۳۰ دقیقه زیر نظر توک مربی پرسپولیس به تمرین روپایی پرداخت!

در حالی که حدود ۲ ماه است که انجام تمرینات پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی می گذرد اما همچنان بازیکنان خبرنگاران برای ورود به مجموعه و استقرار در جایگاه مورد نظرشان با مشکلاتی مواجه هستند

کد خبر 3730413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha