۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۴

دادستان رامیان:

۹ ساخت‌وساز غیر مجاز در رامیان تخریب شد

۹ ساخت‌وساز غیر مجاز در رامیان تخریب شد

رامیان - دادستان شهرستان رامیان گفت: ۹ مورد تخلف تغییر کاربری و سازه های غیر مجاز براساس قانون در رامیان تخریب شد.

جعفرابراهیم نیا روشن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حدود ۹۰۰ متر مربع فضای تصرفی غیر مجاز آزادسازی شده و از ادامه تغییر کاربری های غیرمجازحاشیه سه روستا نیز جلوگیری به عمل آمده است.    

وی افزود: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون کاربری اراضی زراعی و جهاد کشاورزی دایر بر اینکه افرادی بدون اخذ مجوز از کمیسیون مربوطه اقدام به تغییر کاربری در اراضی زارعی کرده اند، مامورین جهاد کشاورزی مکلف به توقیف عملیات شدند.

وی تصریح کرد: در نقاطی که اقدام به احداث بنا شده بود با حضور نماینده دادسرا نسبت به قلع وقمع آنها اقدام و زمین ها به حالت اولیه خود برگشت.

روشن خاطرنشان کرد: در سه روستای باقرآباد، سیدکلا و پاقلعه شهرستان رامیان با توجه به قطعیت آرای صادره در خصوص افرادی که اقدام به احداث بنا در اراضی زراعی بدون مجوز قانونی کرده بودند و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده بود، قلع وقمع و آزادسازی صورت گرفت.

دادستان شهرستان رامیان بیان کرد: چنانچه مالکینی که اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده بودند از مهلت ۱۰ روزه برای پاکسازی  و رفع آثار تصرف استفاده نکنند، برایشان پرونده قضایی تشکیل شده و طبق مقررات قانونی با آنها برخورد می‌شود.    

وی در پایان با بیان این مطلب که آمادگی پاسخگویی در خصوص رفع هرگونه ابهام و سوالی پیرامون هرگونه مسائل قضایی و دیگر موارد را در روزهای ملاقات عمومی داریم، خاطر نشان کرد: شهروندان برای هرگونه ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغها بدون مجوز قانونی اقدامی نکنند، زیرا هم موحب خسارت به آنها و هم محکومیت به جزای نقدی خواهند شد.

کد خبر 3732196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha