۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۷

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

تنها بانوی پاروز زن ایران به مصاف ورزشکاران سه قاره می رود

تنها بانوی پاروز زن ایران به مصاف ورزشکاران سه قاره می رود

مهسا جاور تنها بانوی قایقرانی ایران در بازیهای المپیک برزیل در اولین روز این رقابتها به مصاف پاروزنانی از سه قاره آمریکا و اروپا و آسیا می رود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، مهسا جاور تنها قایقران زن ایران در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک برزیل فردا شنبه شانزدهم مردادماه مسابقه خود را در ساعت ۹:۴۰  صبح( به وقت محلی) با رقبا در دور مقدماتی انجام می دهد. در دور مقدماتی زنان روئینگ ورزشکاران در ۶ گروه مسابقه می دهند.

قایقران کشورمان که در رشته روئینگ تک نفره بانوان در المپیک حاضر هست در این روز در گروه  B  به مصاف ورزشکارانی از قاره های آمریکا و اروپا و آسیا می رود. جاور در این گروه که یکی از سخت ترین گروه های دور مقدماتی است با قایقرانان کشورهای آمریکا، لتونی، دانمارک و آرژانتین و با قایقران اندونزی به عنوان دیگر آسیایی این گروه مسابقه می دهد. تمامی حاضرین در این گروه از مدعیان صعود به مراحل بالای رقابتها هستند و نماینده ایران کار سختی در این رقابت دارد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد خبر 3732439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha