۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷

مرحله دوم مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های استان مرکزی پایان یافت

مرحله دوم مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های استان مرکزی پایان یافت

اراک: مرحله دوم از سیزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی که در اراک جریان داشت با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

رئیس هیات دو و میدانی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این مسابقات ظهر جمعه در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهدای پنچم مرداد اراک با شرکت ۸۰ ورزشکار از اراک، خمین، شازند و کمیجان برگزار شد.

مجید فروتن نیا افزود: در پایان این دور از مسابقات در ماده ۱۰۰متر، هاشم یادگاری از خمین،  مهدی عابدی از اراک و محسن میرزایی از شازند اول تا سوم شدند و در ماده ۲۰۰متر نیز، مهدی عابدی از اراک اول شد و مجتبی شکاری و میلادصالحی هر دو از شازند دوم و سوم شدند.

وی بیان داشت: درماده۳۰۰متر ، رحیم رستگاری از خمین، محمود آرین نژاد از اراک و محمد حسین زاده از خمین به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فروتن نیا گفت: در ماده ۴۰۰متر، حمید مالکی از خمین، مجتبی شکاری از شازند و محمد خدادادی از شازند به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در ماده ۸۰۰متر نیز، یاسین رجبی و هادی فتحی هر دو از شازند به ترتیب اول و دوم شدند و سید حسین هاشمی از خمین در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیات دو و میدانی استان مرکزی اظهار داشت: در پرتاب نیزه ، محمد مرادی از شازند، سید حمیدرضا حسینی از خمین و جواد ادیب پور از اراک به ترتیب اول تا سوم شدند و در پرتاب دیسک نیز، حسین رسولی و مصطفی رحیمی هردو از کمیجان اول و دوم شدند و محسن کاظمی از اراک در جایگاه سوم ایستاد.

فروتن نیا افزود: در پرش طول، هاشم یادگاری از خمین، محسن میرزایی و سجاد کریمی هر دو از شازند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در پیاده روی هم حسین اطهریان از خمین، سیدجلال امینی از اراک و امیرحسین پناهی از خمین اول تا سوم شدند.

به گفته رئیس هیات دو و میدانی استان مرکزی، ۱۶داور، قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

گفتنی است مرحله سوم مسابقات دوومیدانی باشگاه های استان مرکزی بیست وششم شهریور سال جاری آغاز می شود.

کد خبر 3732524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha