۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵

امام جمعه آستارا:

تلاش نیروی انتظامی و مرزبانی آستارا در تامین امنیت ستودنی است

تلاش نیروی انتظامی و مرزبانی آستارا در تامین امنیت ستودنی است

آستارا - امام جمعه آستارا گفت: تلاش نیروهای انتظامی و مرزبانی آستارا در برقراری ویژه امنیت در این شهرستان مرزنشین ستودنی و قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی آستارا  اظهار کرد: امنیتی که امروز در سطح گیلان مشاهده می شود به واسطه تلاش شبانه روزی ماموران فداکار انتظامی و مرزبانی این استان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون وضعیت و امنیت  مطلوبی بر فضای مرزهای کشور حاکم است، گفت: پرسنل خدوم نیروی انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت  اجتماعی، امنیت مرزی، جاده ها، مبارزه با جرایم و مفاسد اجتماعی ، قاچاق و مواد مخدر تلاش می کنند .

حافظ نیا با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیروهای مرزبانی در بالاترین آمادگی برای حفظ  و حراست از  مرزهای کشور قرار دارند، افزود: در حوزه مرزبانی ماموران جان بر کف این نیرو تلاش می کنند تا با یک دیده بانی مناسب از ارزش ها، اصول دینی و اعتقادی کشور دفاع کنند و اجازه فرصت طلبی به عوامل دشمن را ندهند.

امام جمعه آستارا با تاکید بر ارزش و مقام مرزبان و مرز داری در دین اسلام  گفت:  مرزنشینان در حقیقت مرزبانان واقعی  کشور به حساب می آیند و این افتخار و نعمت بزرگی است که پاسداری از مرزهای کشور به مرزبانان و مرزنشینان  تعلق گرفته است.

مرزبانان و نیروهای مسلح ایران در امور دفاعی و مرزی آمادگی کافی دارند

حافظ نیا با بیان اینکه اقتدار سرلوحه فعالیت های نیروهای مسلح به ویژه مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: نیروهای مرزبانی در بالاترین آمادگی برای حفظ و حراست از مرزهای آبی و خاکی کشور  هستند.

 وی کار در مرز و مرزبانی را سخت و دارای اجر معنوی بالا دانست  و تاکید کرد:  مرزبانان کشور در هر نقطه مرزی حتی دورترین نقاط باید بدانند که مردم و مسئولان خدمات و تلاش های آنها را فراموش نمی کند.

امام جمعه آستارا با اشاره به آمادگی رزمی، روحی و توان بالای پاسگاه های مرزی این شهرستان اظهار کرد: مرز آستارا  به واسطه حضور  نیروهای فداکار مرزی یکی از امن ترین  مرزهای کشور به شمار می رود.

حافظ نیا تصریح کرد: امنیت پایدار در مناطق مرزی زیر بنای حیات جامعه بوده و وجود آن نشان دهنده استواری کشور است .

کد خبر 3735795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha