۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۱

گزارش مهر نتیجه داد؛

توقف تغییر کاربری پارک تاجیکستان/احضار شهرداری به شورای تامین

توقف تغییر کاربری پارک تاجیکستان/احضار شهرداری به شورای تامین

کرج - رئیس شورای تامین شهرستان و فرماندار کرج از صدور دستوری مبنی بر توقف تغییر کاربری و تخریب پارک تاجیکستان خبر داد.

محمدتقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص واگذاری بخشی از پارک تاجیکستان واقع در بلوار بلال و تخریب فضای سبز پارک، اظهار کرد: طی روزهای گذشته وحدت آحاد شهروندان دلسوز در خصوص حفاظت از بوستان تاجیکستان فضای مجازی و رسانه ای استان را فرا گرفته و متاسفانه مسئولان شهرداری و شورا شهر کرج پاسخ قانع کننده ای به افکار عمومی ارائه نکردند.

وی در ادامه گفت: با توجه به وابستگی دو کشور ایران و تاجیکستان و رابطه استراتژیک منطقه‌ای دو کشور، به نیروی انتظامی دستور داده ام که جلوی هر گونه تغییر در فضای پارک تاجیکستان را گرفته و مسئولان شهری موظف به ارائه اسناد و مدارک به شورای تامین خواهند بود.

فرماندار کرج از همه کسانی که این موضوع را پیگیری کرده اند درخواست کرد اجازه دهند تا مسئولان پس از بررسی نتیجه را به اطلاع همگان برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته شهرداری کرج مجوز مالکیت و خاکبرداری پارک تاجیکستان به عنوان زمین معوض به مالک خصوصی را صادر کرد و با صدور این مجوز بولدزرها به جان فضای سبز افتادند.

خبرگزاری مهر روز گذشته گزارشی با عنوان «تخریب پارک تاجیکستان توسط شهرداری کرج/ جولان بولدزرها در پارک» منتشر کرد. در این گزارش اظهارات شهروندان محله اصفهانی ها که پارک تاجیکستان در آن واقع شده است، منتشر شد این شهروندان خواستار ورود مسئولان استان به این موضوع و جلوگیری از تخریب پارک شدند.

کد خبر 3738606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha