۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۱۹

کیانوش رستمی بعد از کسب مدال طلای المپیک:

مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم

مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم

کرمانشاه- کیانوش رستمی دلاور کرمانشاهی پس از کسب مدال طلای دسته ۸۵ کیلوگرم وزه برداری المپیک ریو، این مدال را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، کیانوش رستمی پس از رکورد شکنی  و قهرمانی در المپیک گفت: نگذاشتم خون شهیدان پایمال شود. ایرانی‌ها باید همیشه نشان دهند که می‌توانند در دنیا موفق شوند.

این اظهارات رکورد دار جدید بازی های المپیک و مرد طلایی ریو بعد از درخشش در نبرد با ۸۵ کیلویی های قدرتمند حاضر در میدان بزرگ المپیک بود.

قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و رکورد دار جدید دسته ۸۵ کیلوگرم جهان و المپیک در خصوص شگفتی سازیش در ریو گفت: مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم و خوشحالم که توانستم با تحمل سختی و رنج بسیار به حقم در المپیک دست پیدا کنم و با تمرینات حرفه ای که خودم دنبال می کردم رکوردهای المپیک را شکسته و صاحب نشان طلایی رنگ المپیک شوم.

رستمی ادامه می دهد: در آخرین حرکت دوضرب "تیان" دعا می کردم او بتواند وزنه اش را مهار کند تا اوت نشود. می دانستم که خودم رکورد دنیا و المپیک را تغییر می دهم و به مدال طلا می رسم.این طلا حقم بود و قسمت بر این شد که تا با کسب مدال طلا، ضمن رکورد شکنی و اهتزاز پرچم در المپیک ۲۰۱۶ ریو ، دل ملت ایران را شاد کنم. خدا را شکر می کنم که ما ایرانی ها به آنچه که لیاقتش را داریم می رسیم.

دارنده مدال طلای المپیک۲۰۱۶ ریو؛ تاکید کرد : از علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری تشکر می‌کنم که از من حمایت کرد.

کد خبر 3739423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha