۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳

به رغم مخالفت ۸۱ درصدی با زمان نمایشگاه مصوب شد؛

برگزاری نمایشگاه «بین‌المللی» چاپ تهران باز هم در تعطیلات کریسمس!

برگزاری نمایشگاه «بین‌المللی» چاپ تهران باز هم در تعطیلات کریسمس!

درحالی که نظرسنجی سایت رسمی نمایشگاه چاپ وبسته‌بندی تهران از موافقت ۸۱ درصدی با انتقال زمان این نمایشگاه «بین‌المللی» ازکریسمس به مرداد حکایت دارد، نمایشگاه امسال هم در دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته از  ۵ الی ۸ دی ماه ۱۳۹۵ در تهران برگزار می‌شود. در فراخوان نمایشگاه یادشده از صدور مجوز سه ساله برای برگزاری این نمایشگاه به شماره ۷۱/۳۲۰/۱۳۹۳ از تاریخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۵ از سوی سازمان توسعه تجارت ایران به «شر کت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران»، خبر داده شده است.

مطابق اعلام، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته از ۵ تا ۸ دی ماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود و در فراخوان یادشده، از کلیه شرکت‌هایی که در این راستا فعالیت می‌کنند، جهت مشارکت در نمایشگاه فوق دعوت شده است.

در همین حال، ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از پیش ثبت نام نزدیک ۴۰۰ شرکت در این نمایشگاه تاکنون خبر داده است. پیش ثبت نام این نمایشگاه کماکان ادامه دارد.

برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران - که عنوان «بین‌المللی» را هم یدک می‌کش - در دی ماه، که مقارن است با روزهای پایانی سال میلادی و تعطیلات کریسمس، از چالش‌های همیشگی شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه بوده است؛ اما ظاهراً گوش مسئولان ستاد برگزاری بدهکار این خواسته حداقلی شرکت کنندگان بین‌المللی‌اش نیست.

بر اساس این گزارش، در نظرسنجی که توسط سایت رسمی نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران، برای تغییر زمان برگزاری و انتقال به مرداد ماه صورت گرفته، ۵۹۲ نظر ثبت شده است که ۴۸۲ شرکت کننده موافق برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران در ماه مرداد و ۱۱۰ نفر هم مخالف این زمان بوده‌اند.

کد خبر 3739476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha