۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

فلپس با ۶ مدال برترین ورزشکار ریو/ رده بندی مدالی ورزشکاران برتر

فلپس با ۶ مدال برترین ورزشکار ریو/ رده بندی مدالی ورزشکاران برتر

در پایان هشتمین روز از رقابتهای المپیک ریو «مایکل فلپس» شناگر اسطوره ای آمریکا با ۶ مدال به کار خود در این رویداد پایان داد تا همچنان برترین ورزشکار رقابتها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر،  در ادامه رقابتهای سی و یکمین دوره بازیهای المپیک برزیل در جدول بهترین ورزشکاران حاضر در مسابقات که بیش از یک مدال کسب کرده یا مدال آنها از ارزش بالایی برخوردار است مایکل فلپس شناگر ۳۱ ساله آمریکایی با کسب ۶ مدال شامل ۵ مدال طلا و یک نقره در رده اول قرار دارد. این شناگر آمریکایی در آخرین روز همراه با تیمش در ماده تیمی مختلط مدال طلا کسب کرد تا جمع مدال‌های خود را به عدد ۶ برساند.

«کتی لدکی» دیگر شناگر آمریکایی نیز با ۴ طلا و یک نقره همچنان در رده دوم برترین ورزشکاران حاضر در المپیک برزیل قرار دارد 

«کاتینکا هسژو» از مجارستان با ۳ طلا در رشته شنا و افزودن یک مدال نقره در رده سوم است. «رایان مرفی» شناگر آمریکا در بخش مردان با افزودن یک مدال طلای دیگر و رکوردشکنی در روز آخر مسابقات این رشته در المپیک برزیل با سه طلا به کار خود در این رقابتها پایان داد و در رده چهارم برترین ورزشکاران المپیک است.

«سیمون مانوئل» از آمریکا در رشته شنا جمع مدال های خود را به عدد چهار رساند . وی با دو طلا و دو نقره در رده پنجم  است. «مادلین دیرادو» از تیم شنای آمریکا با دو طلا، یک نقره ویک برنز در رده ششم  بهترین های المپیک برزیل است. «ناتان آدریان» شناگر آمریکا هم با دو طلا و دو برنز هفتم است.

کد خبر 3740655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آ ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
      0 0
      آدم فکر میکنه این آدم اصلا تو آب زندگی میکنه نه تو خشکی