۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۳۹

رحیم طوفان به مهر گفت:

«یک کیلو و بیست و یک گرم» فیلمنامه سختی دارد/ به‌دنبال تهیه‌کننده

«یک کیلو و بیست و یک گرم» فیلمنامه سختی دارد/ به‌دنبال تهیه‌کننده

رحیم طوفان کارگردانی که پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته با دریافت مجوز کارگردانی در سینمای بلند داستانی قصد دارد «یک کیلو و بیست و یک گرم» را جلوی دوربین ببرد.

رحیم طوفان که به تازگی برای ساخت اولین تجربه بلند سینمایی خود مجوز کارگردانی دریافت کرده است، گفت: یک فیلمنامه سینمایی با نام «یک کیلو و بیست و یک گرم» در دست دارم که با موضوع اجتماعی-خانوادگی جلوی دوربین می رود.

کارگردان فیلم کوتاه «صلح سرخ» تاکید کرد: البته هنوز برای ساخت این پروژه با تهیه کننده‌ای به توافق نرسیده ام و امیدوارم بتوانم هرچه سریعتر شرایط برای ساخت این پروژه سینمایی را بدست آوردم و آن را جلوی دوربین ببرم.

این کارگردان فیلم کوتاه ادامه داد: تا امروز با تعدادی از بازیگران برای این پروژه سینمایی به توافق رسیده ام، اما هنوز قرارداد نهایی با آنها بسته نشده است.

وی با اشاره به اینکه «یک کیلو و بیست و یک گرم» نام قطعی این پروژه سینمایی نیست، توضیح داد: این فیلمنامه یک اثر بسیار سخت است و اگر بتوانم در ساخت آن موفق باشم می تواند به یک اثر تاثیرگذار تبدیل شود.

این هنرمند در پاسخ به این پرسش که آیا این فیلم را برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند یا خیر، توضیح داد: همه چیز بستگی به توافق با یک تهیه کننده برای ساخت این پروژه دارد.

طوفان در پایان گفت: فیلمنامه «یک کیلو و بیست و یک گرم» یک اثر هنری است که می تواند در گیشه هم موفق باشد و امیدوارم مشکلی در جذب تهیه کننده پیش نیاید.

کد خبر 3741629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha