۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

مدیران ادارات لرستان تسهیل‌کننده مسیر سرمایه‌گذاری در استان باشند

مدیران ادارات لرستان تسهیل‌کننده مسیر سرمایه‌گذاری در استان باشند

خرم آباد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: انتظار ما از مدیران دستگاه های اجرایی این است که تسهیل کننده مسیر سرمایه گذاری در استان باشند.

مهرداد غضنفری در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کار بسیار خوبی در این فضای نمایشگاهی صورت گرفته است،اظهار داشت: اگر زمان بیشتری داشتیم و برخی محدودیت ها نبود این نمایشگاه خیلی بهتر شکل می گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه و برنامه های هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان به مردم، سرمایه گذاران و نخبگان است، تصریح کرد: از این طریق می توان در اجرای برنامه های تحول و توسعه استان گام برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران قوی داخل و خارج از استان برای شرکت در همایش اقتصادی هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان دعوت شده اند، افزود: همچنین مقامات وزارت‌خانه های اقتصادی برای حضور در این همایش دعوت شده اند.

غضنفری با بیان اینکه امیدواریم خروجی این همایش نگاه مثبت به لرستان و ورود سرمایه گذاران به استان باشد، تصریح کرد: ما چاره ای نداریم جز اینکه با حمایت بخش خصوصی اقتصاد استان را رونق دهیم.

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از مدیران دستگاه های اجرایی این است که تسهیل کننده مسیر سرمایه گذاری بوده و پیچ و خم های زاید و غیرمفید اداری را حذف کنند، افزود: مدیران دستگاه ها باید خود را با این رویکرد سازگار کنند.

کد خبر 3742069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha