۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۰۵

سرمایه گذار کشت و صنعت لرستان:

سرمایه‌گذاری در لرستان سود ۱۰۰ درصدی دارد/ نزدیکی به بازار عراق

سرمایه‌گذاری در لرستان سود ۱۰۰ درصدی دارد/ نزدیکی به بازار عراق

تهران - سرمایه گذار کشت و صنعت لرستان گفت: هر شخصی در استان لرستان سرمایه گذاری کند به سود ۱۰۰ درصد می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله الحی شامگاه دوشنبه در همایش فرهنگی اجتماعی لرستان که در محل سالن همایش های بوستان گفتگوی تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه استان لرستان دارای منابع و پتانسیل های زیادی است، اظهار داشت: با وجود اینکه در لرستان مواهب زیادی مانند آب فراوان، خاک حاصلخیز و ... وجود دارد ولی اولین استان بیکار کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم لرستان دارای ادب، علم، تقوا و ... هستند، عنوان کرد: من یک سرمایه گذار خارجی نیستم بلکه کشور اول من ایران است و اولویت اول و مهم من ایجاد اشتغال برای مردم لرستان است.

سرمایه گذار کشت و صنعت لرستان با اشاره به اینکه استانی همانند لرستان، استانی در کشور وجود ندارد، گفت: استاندار لرستان و نمایندگان این استان همواره پیگیر مسائل و مشکلات استان و مجتمع کشت و صنعت هستند.

الحی با اشاره به اینکه هر انسانی تکالیفی بر عهده دارد، بیان داشت: تکلیف من ایجاد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است.

وی افزود: لرستان استان خوبی برای سرمایه گذاری است به‌طوریکه آب، خاک، زمین و ... آن برای سرمایه گذاران رایگان است و هر شخصی در این استان سرمایه گذاری کند به سود ۱۰۰ درصد می رسد.

سرمایه گذار کشت و صنعت لرستان با اشاره به اینکه لرستان موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و نزدیک بازار خلیج فارس و بازار عراق است، افزود: بازار عراق می تواند تمام مایحتاج خود را از میوه گرفته تا دیگر محصولات از لرستان خریداری کند.

الحی بیان داشت: ایجاد هر یک شغل در لرستان کمک به پایداری یک خانواده بوده و هر اشتغال ایجاد شده در آخرت ثمرات خوبی برای فرد در پی خواهد داشت.

کد خبر 3742484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha