۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۴:۴۴

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

انوشیروانی: دسیسه کردند طلای سوم رانگیریم/حرکت دوم بهداد درست بود

انوشیروانی: دسیسه کردند طلای سوم رانگیریم/حرکت دوم بهداد درست بود

سرمربی تیم ملی وزنه برداری تاکید کرد حذف بهداد سلیمی دسیسه ای بود برای اینکه سومین مدال طلا به ایران نرسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، سجاد انوشیروانی با بیان اینکه درخواست بازنگری فیلم حرکت دوم بهداد سلیمی را دادیم اما قبول نکردند، گفت: علنا دسیسه کردند تا ایران نتواند سومین مدال طلا را در المپیک ریو بگیرد.

وی ادامه داد: دو نفر از اعضای هیات ژوری که دشمن فدراسیون ما و رئیس فدراسیون ایران هستند در این تصمیم تاثیرگذار بودند و کافی بود آنها نظرشان را به سه عضو دیگر بدهند. من درخواست بازنگری فیلم را دادم اما قبول نکردند.

وی افزود: علنا حق ما را خوردند. با آیان صحبت کردم گفت من می دانم اما متاسفم. این افراد انتخاب شده اند و نمی شود کاریش کرد. داوران سه چراغ سفید به ما دادند اما گفتند اشتباه است. حرکت اول بهداد اشتباه بود اما حرکت دوم کاملا درست بود و هر دو دست مساوی صاف شد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بهداد این همه مصیبت کشید و شب و روز در سختی‌ترین شرایط تمرین کرد اما خیلی راحت سر ما را بُریدند و می‌دانستند که باید چه کار کنند. مدت‌هاست این کارها را می‌کنند و بلد هستند چکار کنند. ژوری را طوری چیده بودند که ما مدال نگیریم.

کد خبر 3743675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امير ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
      0 0
      مرگ بر لابي اسرائيلى
    • فريبرز ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
      0 0
      در بوكس حقمون رو خوردن در كشتي فرنگي خيلي نخواستند ما موفق بشيم در وزنه برداري سر ما را بريدند چه قدر بد خواه داريم ما ؟؟؟ دفعه ديگه المپيك نريم چون نميگذارند ما مدالها رو درو كنيم !!!!
    • افشین ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
      0 0
      چرا نباید فکری به حال این اوضاع بشه ای بابا تو هر موضوعی زور میگن و بازم هیچی به هیچی .یه کرسی نباید تو این فدراسیونا مال ما باشه؟؟؟نهههههههههه؟؟
    • اصغر ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
      0 0
      بايد به دادگاه عالي ورزش شكايت كنيم براي اين جنايت ورزشي