۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵

معاون توسعه مشارکتهای کمیته امداد امام خمینی(ره):

فارس اولین میزبان طرح «حامیان بهشتی» شد

فارس اولین میزبان طرح «حامیان بهشتی» شد

شیراز- معاون توسعه مشارکتهای کمیته امداد امام خمینی(ره) از فارس به عنوان اولین استان میزبان طرح «حامیان بهشتی» یاد کرد که در آن خانواده های شهدا، حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد می شوند.

علی محمد ذوالفقاری ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش «حامیان بهشتی» در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانواده شهدا در کنار مشارکت اقتصادی در طرح یادشده به حمایت فرهنگی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بهره مند می شوند.

وی درباره کمک های مالی این طرح، اظهار کرد: در کشور با وجود ۲۰۰ هزار یتیم، یک میلیون حامی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حمایت می کنند که این کمکها از ۳۰ هزار تومان آغاز می شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: در طرح حامیان بهشتی خدمت نخست خانواده شهدا به مددجویان و خانواده هایی که فرزند یتیم دارند مورد نظر کمیته کمک معنوی است.

معاون توسعه مشارکتهای کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره نحوه مشارکت استانها در این طرح، یادآور شد: در گام نخست فارس پذیرای این طرح و به نوعی این استان میزبان اول طرح حامیان بهشتی است و در ادامه پس از ارزیابی آثار طرح به سراسر کشور تسری داده خواهد شد.

همایش هر شهید یک حامی با عنوان حامیان بهشتی با حضور مسئولان بنیادشهید انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام(ره) استان فارس در مجتمع فرهنگی تربیتی آیت الله ربانی برگزار شد.

کد خبر 3744241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha