۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰

در گفتگو با مهر مطرح شد:

صدور رای توقف عملیات عمرانی در پارک تاجیکستان

صدور رای توقف عملیات عمرانی در پارک تاجیکستان

کرج - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور دستور توقف عملیات عمرانی (گودبرداری) در پارک تاجیکستان خبر داد.

حاجی رضا شاکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان در پی اعتراضات مردمی در خصوص عملیات عمرانی (گودبرداری) و ساخت و ساز در پارک تاجیکستان به قضیه ورود پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به بازتاب گسترده اعتراضات شهروندان کرجی در خصوص ساخت و ساز در پارک مذکور، گفت: شهروندان در خصوص تغییر کاربری این پارک اعتراض دارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بر جلوگیری از تبعات منفیِ اجتماعی تغییرکاربری پارک تاجیکستان تاکید کرد و گفت: دستور توقف عملیات عمرانی (گودبرداری) و ساخت و ساز پارک تاجیکستان به منظور حفظ حقوق عامه مردم به شهرداری کرج ابلاغ کرده است.

شاکرمی با اشاره به اینکه این رای به صورت موقت صادر شده است تا پرونده تغییرکاربری پارک مورد بررسی قرار گیرد، گفت: باید چگونگی مراحل تغییر کاربری زمینی که در حال حاضر گودبرداری شده مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کلان‌شهر کرج با مسئله ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کند، گفت: دستگاه قضا به جد با تغییر کاربری فضای سبز برخورد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تاکید دوباره بر اینکه باید پرونده پارک تاجیکستان باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: در صورتی که حقوق مردم ضایع شده باشد دستگاه قضا با جدیت ورود می کند.

کد خبر 3745015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha