۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

یزدانی و نصیری حریفان خود را شناختند/ قرعه‌ای سخت برای کاپیتان

یزدانی و نصیری حریفان خود را شناختند/ قرعه‌ای سخت برای کاپیتان

مراسم قرعه‌کشی مدعیان اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو، شنبه شب برگزار و کاپیتان تیم ایران با قرعه‌های سختی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو ، نتایج وزن کشی میثم نصیری و رضا یزدانی، نمایندگان اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند میثم نصیری در پایین جدول ابتدا به مصاف «بوریسلاو نوواچکوف» از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در کشتی بعد باید با «فرانکلین گومز» دارنده مدال نقره جهان از پورتوریکو کشتی بگیرد.

نصیری در صورت پیروزی بر این حریف باید در دور سوم به مصاف «اختیار نورزاف» دارنده مدال نقره جهان از ازبکستان و «آدام باتیروف» کشتی گیر روسی الاصل بحرین برود.

در گروه نصیری «سوسلان رامونوف» قهرمان جهان از روسیه نیز حضور دارد. در بالای جدول نیز «فرانک چامیزو» کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا که قهرمان سال گذشته جهان است به همراه «دیوید صفریان» قهرمان جهان از ارمنستان و طغرل عسگراف قهرمان المپیک لندن حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۹ کشتی گیر حضور دارند، رضا یزدانی در دور اول به مصاف «ابراهیم بلوکباشی» کشتی گیر مطرح ترک می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد باید با برنده کشتی میان «ختاگ گازیموف» قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان و «رادوسلاو باران» از لهستان کشتی بگیرد.

 در گروه یزدانی «آنزور بولتوکایف» دارنده مدال برنز جهان و کشتی گیر مطرح روس، «والری آندریتسف» دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از اوکراین و «خودربولگا دورجخاند» نایب قهرمان جهان از مغولستان حضور دارند. در بالای جدول نیز «کایل اسنایدر» قهرمان جهان از آمریکا، راه دشواری برای حضور در دیدار فینال یپش رو نخواهد داشت.

رقابتهای اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (یکشنبه) آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب ۷ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری و حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال طلا شده اند و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

کد خبر 3746895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha