۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷

در مسابقات فوتسال ناشنوایان کشور رقم خورد؛

صعود تیم فوتسال ناشنوایان قم به مرحله نیمه نهایی

صعود تیم فوتسال ناشنوایان قم به مرحله نیمه نهایی

قم - دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از صعود تیم فوتسال ناشنوایان قم به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال ناشنوایان کشور خبر داد.

سید وحید غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقه فوتسال نوجوانان ناشنوای پسر کشوری، در حالی برگزار می‌شود که قم به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور حذفی شد و سپس به نیمه نهایی رسید.

وی افزود: مسابقات فوتسال نوجوانان ناشنوای پسر کشوری با حضور ۱۸ تیم، به میزبانی همدان در حال برگزاری است و در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کرمان، همدان، ارومیه، قم و شرکت دارند و تیم فوتسال ناشنوایان قم با کسب ۳ پیروزی و یک شکست در دیدارهای گذشته به جمع ۴ تیم پایانی این مسابقات رسیده است.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات که عصر شنبه در همدان برگزار شد تیم فوتسال ناشنوایان قم برابر خراسان شمالی به میدان رفت و موفق شد حریف خود را ۲ بر یک شکست دهد.

غیاثی بیان داشت: قم با ۲ پیروزی برابر حریفان خود از ارومیه و همدان، به عنوان تیم اول این دوره از مسابقات صعود کرد و بازیکنان این تیم سپس در دیدار برابر کرمان ۴ بر یک مغلوب شدند تا به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رفته و حریف خراسان شمالی شوند.

وی عنوان کرد: قم در دیدار اول خود با ارومیه با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و در دیدار دوم خود در مصاف با همدان، با نتیجه ۳ بر صفر، میزبان این دوره را مغلوب خود کرد تا صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: محمد محسن حاجیلو،  محمد یوسفی، مهدی بیات، مهدی اخوان، مهدی  سوری، محمد ناصری، علی رضا استهری، سید محمد جدایی، شایان عندلیب و محمد جواد محمدی با مربیگری قاسم گل وردی و مدیریت محمدرضا جعفری اعضای تیم فوتسال ناشنوایان قم در رده سنی نوجوانان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 3747019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha