۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶

در شهرستان گناوه؛

باند بزرگ خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی منهدم شد

باند بزرگ خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی منهدم شد

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک باند بزرگ خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی در شهرستان گناوه شناسایی و منهدم شد و مقادیر زیادی فشنگ جنگی و دو اسلحه از این باند کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور افزایش امنیت در استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا طرح های مختلف و متنوع عملیاتی و اطلاعاتی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات جرایم را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا شاهد افزایش احساس امنیت در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به انهدام یک باند بزرگ خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی در شهرستان گناوه، خاطرنشان کرد: با هوشیاری و تلاش افسران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان گناوه یک باند خانوادگی خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباس‌زاده ادامه داد: یکشنبه‌شب پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر یک باند خانوادگی فعال در خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی را به محض انتقال مقادیر زیادی مهمات جنگی به استان بوشهر در شهر گناوه منهدم کرد.

وی بیان کرد: در این عملیات فردی ۳۰ ساله به هویت «س.ب» به کمک سه خواهرش تعداد ۱۶ هزار و ۲۴۵ عدد فشنگ جنگی اسلحه «ژ۳» و دو قبضه سلاح کلت کمری را از یک استان غربی به شهر گناوه منتقل کرد که در یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تاکنون چهار نفر متهم در این عملیات دستگیر و یک دستگاه خودرو متوقف شده است و تحقیقات در خصوص دیگر افراد مرتبط با این باند و اهداف و انگیزه‌های آنان ادامه دارد.

کد خبر 3748204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha