استقرار گنبد آهنین در اطراف نوار غزه

استقرار گنبد آهنین در اطراف نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی سامانه های دفاع ضد موشکی خود موسوم به «گنبد آهنین» را بار دیگر در اطراف شهرک ها و مناطق اطراف نوار غزه مستقر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «العهد»، ارتش رژیم صهیونیستی سامانه های دفاع ضد موشکی خود موسوم به «گنبد آهنین» را بار دیگر در اطراف شهرک ها و مناطق اطراف نوار غزه مستقر کرده است.

بر اساس این گزارش رسانه های رژیم اشغالگر قدس از گسترش سامانه های ضد موشکی در اطراف نوار غزه خبر می دهند، کارشناسان انتشار این خبر از سوی رسانه های اسرائیلی به دنبال حملات اخیر اسرائیل به نوار غزه را حکایت از تلاش این رژیم برای حرکت به سمت جنگی جدید در این منطقه می دانند.

بر این اساس نظامیان اسرائیلی تعدادی از سامانه های دفاع موشکی موسوم به گنبد آهنین را در شهرهای «بئرالسبع» و «نتیفوت» برای مقابله با موشک های مقاومت اسلامی مستقر کرده اند.

لازم به تذکر است که به سبب عدم موفقیت سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در جنگ های قبل، اسرائیل نسل سوم از این سامانه را تولید کرده است. به گفته مقامات اسرائیلی نسل جدید سامانه عملکرد بهتری نسبت به مدل های مشابه قبلی داشته است. رژیم صهیونیستی این نسل از موشک ها را در «سدیروت» مستقر کرده است.

کد خبر 3749323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha