۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲

نماینده ویژه مقام معظم رهبری:

طلاب مرشدین طریق انبیاء هستند

طلاب مرشدین طریق انبیاء هستند

بناب - نماینده ویژه مقام معظم رهبری از طلاب حوزه های علمیه با عنوان مرشدین طریق انبیاء یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی پیش از ظهر سه شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب در جمع اساتید، روحانیون و طلاب این حوزه از امام راحل(ره) به عنوان بزرگ ترین الگو برای طلاب حوزه های علمیه یاد کرد و گفت: حضرت امام(ره) در کلیه موارد صاحب نظر بوده اند و آنچه ایشان را به این مقام و مرتبه رسانده بود، خودساختگی و عمل به واجبات و مستحبات بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تحصیل و درس خواندن برای طلاب مهم است ولی اگر در کنار آن تهذیب نفس، عمل به احکام الهی و به جا آوردن واجبات و مستحبات وجود نداشته باشد، به جایی نمی رسد و اگر هم به مقام علمی برسد برای حوزه و مردم مفید نخواهد بود.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری در این مراسم نظم در امور، ارشاد و هدایت در طریق انبیای الهی را برای طلاب متذکر شد و افزود: برخلاف تبلیغات دشمنان اسلام دین عطوفت و مهربانی است و طلاب باید به عنوان مرشدینن طریق انبیاء در هدایت مردم کمال دقت نظر را داشته باشند.

وی از حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب به عنوان یکی از حوزه های مهم و کم نظیر کشور یاد کرد و گفت: به استناد گزارش ها و بررسی های انجام شده این حوزه از لحاظ دروس، محتوا، اخلاق و تعهد در کشور از حوزه های نمونه است.

آیت الله رسولی محلاتی تصریح کرد: این حوزه از بدو انقلاب اسلامی مورد توجه امام (ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری بوده و همیشه پیگیر مسائل این حوزه هستند.

کد خبر 3749443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha