۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸

«جولیان آسانژ» وعده داد:

انتشار اسناد جدید مربوط به مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

انتشار اسناد جدید مربوط به مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

مؤسس شبکه افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه ای وعده داد تعداد زیادی از اسناد و مدارکی را افشا خواهد کرد که بر نتیجه انتخابات در آمریکا تأثیرگذار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، مؤسس شبکه افشاگر ویکی لیکس در اظهاراتی از انتشار مجموعه ای از اسناد مربوط به نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش از ماه نوامبر خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره اعلام کرد: «جولیان آسانژ» مؤسس شبکه افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفته است که قصد دارد تعداد زیادی از اسناد و مدارک مربوط به ماجرای ایمیل های شخصی «هیلاری کلینتون» را تا پیش از انتخابات ماه نوامبر در این کشور افشاء کند.

«جولیان آسانژ» به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: ما دائماً در حال بررسی این موضوع هستیم و مطالب بسیار زیادی را نیز دریافت کرده ایم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با اسناد درز یافتهِ بیشتری نیز مواجه خواهند شد، ادامه داد: قطعاً همینطور است. مطالبی که قرار است منتشر شود، انبوهی از اسناد مختلف از مؤسسات و نهادهای گوناگونی است که به مبارزه های انتخاباتی مرتبط می باشد.

مؤسس شبکه افشاگر ویکی لیکس تأکید کرد: فکر می کنم افشاء این اسناد درخورتوجه و مهم بوده و نیز می تواند بر نتیجه انتخابات در آمریکا تأثیرگذار باشد.

کد خبر 3751591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha