۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۵۱

علی اوسیوند به مهر گفت:

«آرام می‌گیریم» فیلمنامه پیچیده‌ای دارد/ روایتی ملموس از جامعه

«آرام می‌گیریم» فیلمنامه پیچیده‌ای دارد/ روایتی ملموس از جامعه

بازیگر مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» بیان کرد که نمی توانم پیش بینی کنم این سریال چقدر در جذب مخاطب موفق است اما مطمئنم تاثیر خود را در جامعه می گذارد.

علی اوسیوند که این روزها با بازپخش مجموعه تلویزیونی «دولت مخفی» در شبکه دو دیده می شود درباره تازه ترین فعالیت های خود به خبرنگار مهر گفت: مدتی است به یک پروژه تلویزیونی پیوسته ام و در مجموعه «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی شخصیت ناصر را بازی می کنم که از کاراکترهای اصلی این سریال است.

وی درباره ویژگی های این سریال توضیح داد: «آرام می گیریم» پرژوه ای پر کاراکتر است و لوکیشن های متعددی دارد به همین دلیل بازی کردن در این فضا مثل سایر تولیدات تلویزیونی راحت نیست. از نکات قابل توجه کار این است که سریال نمی تواند به چند شخصیت محدود شود و قصه های متعدد کاراکترهای مختلف مثل واگن های یک قطار به دنبال هم کشیده می شوند.

اوسیوند عنوان کرد: قصه در مورد خانواده ابراهیم، بزرگ خاندان است که چند بچه دارد و هر یک از این ها به نوبت داستان هایی دارند که همه شان پررنگ است و سرنوشت های هر کدام مملو از ساختارهای دراماتیک است. من در این قصه نقش پسر بزرگ حاج ابراهیم را بازی می کنم که شغل تراشکاری دارد و در موقعیت اقتصادی بحرانی و راکد دچار افت اقتصادی می شود.

بازیگر مجموعه «نابرده رنج» ادامه داد: او در تامین هزینه های زندگی اش دچار مشکل شده و از طرفی دو دختر دارد که هر کدام درگیر قصه های خود هستند. ناصر به خاطر روحیه ای که دارد مقابل مسایل دخترانش می ایستد اما در پایان قصه اتفاق دیگری برای او رقم می خورد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه فیلمنامه پیچیده ای دارد و مهم است که در اجرا هم بتوان پرداخت خوبی داشت، بیان کرد: تمامی داستان های این مجموعه برگرفته از جامعه است و معتقدم وقتی قصه ها روایت ملموس از جامعه باشند تماشاگر خیلی خوب با آن ارتباط برقرار می کند. این نکته فقط به نقش من برنمی گردد بلکه همه کاراکترها این ویژگی را دارند و امیدوارم باعث شود تماشاگر تا آخر، این سریال را دنبال کند.

این بازیگر یادآور شد: وقتی برای همه این ها باید قصه تعریف شود تجزیه و تحلیل زیادی را می طلبد. اصولا تولید کار فرهنگی سخت است و ما چون عاشقانه در این راه قدم بر می داریم و دغدغه جامعه و مسایل انسانی را داریم راحت کنار می آییم و مشکلات را به جان می خریم. بخشی از انجام کار بازیگری برای گذران زندگی است و بخش دیگر تسکین آلام درونی خودمان است که بتوانیم به بهداشت روحی روانی جامعه کمک کنیم.

وی اظهار کرد: ویژگی و خاصیت هر اثر هنری باید این باشد که جامعه را به عبرت آموزی برساند. کاراکترهای نمایشی با کار خیر پاداش می گیرند و در کار بد جزا می بینند این عبرت آموزی از طریق درام به تماشاگر منتقل می شود و امیدوارم نتیجه همه این ها بین مردم خوب باشد.

اوسیوند در پایان با اشاره به اینکه پیش بینی نظر مردم امکان پذیر نیست، گفت: باید بعد از مونتاژ و پخش چند قسمت ببینیم کار توانسته بین مردم جا باز کند یا خیر. همه کسانی که در این مجموعه فعالند سعی کردند قصه را درست تعریف کنند ولی اینکه مخاطب چگونه با اثر ارتباط می گیرد نمی دانم اما مطمئنم «آرام می گیریم» تاثیر خودش را خواهد گذاشت.

کد خبر 3752825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میترا حیدری IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
      0 0
      عالی بود. شما خیلی خوب خلاصه ی کوتاه این سریال را بیان کردید. خیلی ممنونم از شما نویسندگان عزیز سایت.