۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۴

قائم مقام وزیر صنعت:

۳۶ طرح ملی صنعتی در کشور راه اندازی می شود

۳۶ طرح ملی صنعتی در کشور راه اندازی می شود

آمل - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه روند تقویت تولید در کشور خوب است گفت: برای خروج از رکود ۳۶ طرح ملی صنعتی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمانی ظهر یکشنبه در ستاد تسهیل استان در آمل با اشاره به اینکه روند تقویت تولید در کشور خوب است افزود: بسته حمایتی تولید در  راستای اقتصاد مقاومتی و بسته خارج از رکود تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی از مرز هزار نفر گذشته است اظهار داشت: راهبرد تقویت واحدهای کوچک و متوسط از فرامین رهبری است.

رحماتی با عنوان اینکه رئیس جمهور بر خارج کردن هفت هزار و ۵۰۰ واحد از رکود تاکید کرده اند و هنوز از زمان بندی در نظر گرفته شده باقی است گفت: سهم مازندران از بسته حمایتی ۴۷۰ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: بنای دولت بر آن است تا اگر استانی در این راستا خوب عمل کرد در جهت اعطای تسهیلات بیشتر اقدام شود.

قائم مقام وزیر صنعت ادامه داد: دولت برای خروج کشور از رکود طرح هایی چون ارتقای رقابت پذیری واحدهای تولیدی برای صادرات٬ ارتقا صادرات در سال جاری، تکمیل و راه اندازی ۳۶ طرح ملی و ...در برنامه دارد و ارائه بسته حمایتی نیز گامی برای رونق اشتغال و بهبود کسب و کار است.

وی اظهار داشت: رفع مشکلات کشور تنها یک راه دارد و آن هم تقویت تولید ٬ تولید مول، صنعت٬،تجارت و کشاورزی است و در پرداخت ها به کیفیت کار توجه شود و با تلاش شبانه روزی زنجیره صنعت و تولید در استان شکل گیرد.

قائم مقام وزیر صنعت، مهم ترین سرمایه مازندران را منابع انسانی دانست و گفت: با این ظرفیت می توان استان را توسعه داد.

کد خبر 3754354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha