۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۲۶

استاندار گیلان:

گیلان در مسیر توسعه گام بر می‌دارد

گیلان در مسیر توسعه گام بر می‌دارد

آستارا - استاندار گیلان با انتقاد از نادیده گرفتن عملکرد مثبت دولت گفت: استان گیلان همانند همه کشور در مسیر توسعه گام بر می دارد و دولت اهتمام ویژه‌ای به این استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی اولویت مهم دولت است و دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان گیلان حمایت می کند.

وی با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی در حوزه های مختلف با حمایت دولت در استان گیلان به دلیل امنیت ممتاز سرمایه گذاری و فضای مناسب کسب و کار رونق یافته است افزود: دولت در واگذاری امور به بخش خصوصی بسیار مصمم است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه رکن اساسی دولت، خدمت صادقانه  و بی منت به مردم است خاطر نشان کرد: توسعه و پیشرفت کشور هدف اساسی مردم و مسئولان است.

وی اهمیت فرهنگ و شاخصه های مهم فرهنگی در جامعه را یادآور شد و اظهار کرد: اصول اقتصاد و سیاست دولت در کنار فرهنگ شکل می گیرد.

نجفی حفظ اصول فرهنگی و ارزش های نظام را ضروری دانست و گفت: دولت در کنار فعالیت های اقتصادی و توسعه ای از فعالیت های فرهنگی حمایت  ویژه می کند.

استاندار گیلان با انتقاد از زیر سوال بردن، نقد غیر منصفانه و کم اهمیت شمردن فعالیت های دولت، دستاوردهای دولت یازدهم را یادآور شد و گفت: دولت یازدهم در عرصه سیاسی و اقتصادی و همچنین  تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرد.

وی با تاکید بر رشد عمران و آبادانی شهرستان بندر آستارا  به عنوان پیشانی بلند و ماندگار استان گیلان تصریح کرد: آستارا سکان ارتباط گیلان با کشور های همسایه ایران اسلامی است و باید ظرفیت پاسخ‌گویی به خواسته های ملی را داشته باشد.

نجفی توجه به ظرفیت های گردشگری، اقتصادی و تجاری آستارا را در رشد و توسعه هر چه بیشتر این شهرستان مرزنشین تاثیرگذار دانست و افزود: استفاده از این ظرفیت ها برای جلب سرمایه گذاران در رشد و توسعه بیشتر شهرستان موثر است.

استاندار گیلان تصریح کرد: شهرستان آستارا به دلیل قرار گرفتن در مجاورت جمهوری آذربایجان از نقاط اصلی و کلیدی مرزهای کشور به لحاظ سیاسی و تجاری محسوب می شود.

وی توسعه بندر تجاری آستارا را گامی اساسی در تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی و تعالی اقتصاد ملی دانست و گفت: امروز در فضای جدید بعد از برجام با رهبری آگاهانه مقام عظمای ولایت، کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است.  

کد خبر 3755902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha