۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱

با کسب بیشترین مدال؛

تیم دو و میدانی قم قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد

تیم دو و میدانی قم قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از قهرمانی دو و میدانی کاران نوجوان قم در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی نوجوانان پسر کشور روز سه شنبه در مشهد به پایان رسید و تیم دو و میدانی استان قم برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسید.

وی افزود: قهرمانی نوجوانان دو و میدانی کار قم در شرایطی به دست آمده است که برای نخستین بار این عنوان به قم می‌رسد و  این در حالی است که قم تنها با ۶ دو و میدانی کار در این مسابقات حاضر بود و تعداد زیادی از استان‌ها ۲ سهمیه بیشتر از قم داشتند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در دومین روز از مسابقات علی سلامتیان مدال خوش رنگ طلای ۱۱۰ متر مانع را از آن خود کرد و علی کشاورز نیز در همین ماده صاحب نشان نقره شد به طوری که سلامتیان رکورد ۱۴ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه و کشاورز رکورد ۱۴ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه را از آن خود کردند.

رضایی بیان داشت: در پرش با نیزه سید علی حسینی از قم به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در پرتاب وزنه محمد تقی مهر علی از قم صاحب عنوان نایب قهرمانی شد در حالی که وزنه خود را به میزان ۱۴ متر و ۷۸ سانتی متر پرتاب کرد و نماینده یزد در این ماده اول شد.

وی عنوان کرد: در روز نخست مسابقات نیز علی کشاورز در ۴۰۰ متر با مانع توانست مدال نقره را از آن خود کند و تیم رله امدادی قم نیز با زمان ۲ دقیقه و ۳ ثانیه و ۱۸ صدم ثانیه پس از خراسان رضوی الف برای نخستین بار به مدال نقره رسید.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: دو و میدانی قم در بخش پایه سرمایه گذاری مناسبی داشته است و در حال حاضر چند چهره سرشناس از دو و میدانی قم در تیم‌های ملی عضویت دارند و امیدواریم با مساعدت مسئولان زمینه برای مدال آوری در بخش بانوان نیز فراهم شود.

کد خبر 3757118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha