۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳

رئیس دانشگاه تشریح کرد:

اصول تداوم همکاری دانشگاه آزاد با روسای واحدها

اصول تداوم همکاری دانشگاه آزاد با روسای واحدها

رئیس دانشگاه آزاد گفت: پاکدامنی و رعایت مقررات آموزشی در این دانشگاه اصل تداوم همکاری با روسای واحدها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزاده در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: راهبرد ما در این دانشگاه استفاده از خرد جمعی، مشورت و تمرکز زدایی است، در همین راستا ۲۱ شورای راهبردی متشکل از افراد با تجربه و متخصص در دانشگاه تشکیل شده است.

وی افزود: شورای مرآت یکی از همین شوراهای راهبردی دانشگاه است که تمامی بخشنامه ها قبل از ابلاغ در این شورا مطرح و بررسی می شود.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: تمام مسولان و مدیران دانشگاه ‌آزاد همانطور که در نام این دانشگاه آمده، باید برای توسعه علمی، آزاد اندیشی و اسلامی بودن این دانشگاه تلاش کنند.

حمید میرزاده با تاکید بر اینکه تمامی مسولان دانشگاه باید در اجرای امور محوله همواره خدا را در نظر داشته باشند، گفت: پاکدامنی و رعایت مقررات آموزشی در این دانشگاه یک امر جدی است و شاخص و اصل تداوم همکاری با روسای واحدها است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌آزاد اسلامی متعلق به مردم است، افزود: اغلب مسولان این دلسوز مجموعه هستند و امور مربوطه را به خوبی انجام می دهند زیرا عدم دلسوزی خیانت بزرگی است، چراکه این مجموعه متعلق به مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به پررنگ بودن مقوله فرهنگ در این دانشگاه خاطرنشان کرد: ‌درواقع توسعه فرهنگی، زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی است و تمام مجموعه دانشگاه به کار فرهنگی به عنوان یک سرمایه بزرگ توجه می کند و واحدهای دانشگاهی باید به توسعه کار فرهنگی اهتمام جدی ورزند.

کد خبر 3757312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha