۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۰۲

علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری باقی ماند

علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری باقی ماند

ساری - علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری در آخرین سال چهارمین دوره فعالیت این شورا باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری، انتخابات هیئت رئیسه این شورا برای سال آخر دوره چهارم عصر چهارشنبه برگزار شد.

معاون فرماندار ساری با اشاره به اینکه طبق قانون انتخابات هیأت رئیسه شوراها باید هر سال تجدید شود افزود: بر اساس دعوتنامه ای که تنظیم و ارسال شد امروز برای انتخابات هیأت رئیسه سال آخر دوره چهارم تعیین شد که با حضور اکثریت اعضا و نماینده فرمانداری، برگزار شد.

محمد حسن زاده نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و خسته نباشید به اعضای شورای شهر مرکز استان از همه خدماتی که مدیران شهری ساری در این سه سال ارائه کردند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش اعضای محترم شورا و شهرداری این روند خدمتگزاری تداوم داشته باشد.

وی گفت: بر اساس دعوتنامه شورا و طبق ماده ۱۶ قانون تشکیلات و وظایف شوراها این جلسه برای برگزاری انتخابات هیأت رئیسه سال آخر دوره چهارم شورای شهر ساری تشکیل شده و امیدواریم عزیزانی که انتخاب می‌شوند در راه توسعه شهری و خدمت به مردم خوب ساری موفق باشند.

حسن زاده به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره و تاکید کرد: همه ما باید در راه تحقق این شعار گام برداریم و شورای شهر برای این منظور باید تصمیمات درستی اتخاذ کرده و بر حسن اجرای تصمیمات نیز به دقت نظارت کند.

پس از سخنان معاون فرماندار انتخابات هیأت رئیسه برگزار شد که در نتیجه آن علیجان شمشیربند با کسب اکثریت قاطع آرای حاضرین (۱۰ رأی) به عنوان رئیس و سید مسعود مدینه نیز با همین تعداد رأی به عنوان نائب رئیس شورای شهر ساری برای سال آخر دوره چهارم برگزیده شدند.

گفتنی است سید محمد جعفری و پرویز شعبانی نیز بر اساس رأی اعضا به ترتیب به عنوان منشی اول و منشی دوم انتخاب شدند.

کد خبر 3757892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha