۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۳۸

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

اعتبارات شهرستان مرند ۳۶ درصد افزایش یافت

اعتبارات شهرستان مرند ۳۶ درصد افزایش یافت

مرند- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مرند از افزایش ۳۶درصدی اعتبارات این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیار راستگو عصر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: درسال گذشته ۱۴۰میلیارد ریال بودجه تملک دارائی ها و سرمایه ای شهرستان مرند بوده که امسال این رقم به ۱۸۰میلیارد ریال رسیده است.

وی سپس افزود: با وجود تمام کمبودها ومحدویت اعتبارات مالی تلاشهای بسیاری در زمینه آبادانی وعمرانی درشهرستان مرند انجام گرفته اما این اقدامات کافی نیست .

وی در ادامه افزود: در هفته دولت اقدامات بسیار خوبی در جهت توسعه وپیشرفت منطقه انجام شد از جمله کلنگ زنی فاز دو خاک چینی مرند و الیاف شیشه که می تواند در کاهش بیکاری درمنطقه نقش به سزای داشته باشند.

راستگو با اشاره به اینکه هیچ پروژه ای در سطح شهرستان مرند تعطیل نشده و نخواهد شد، گفت: با اتحاد وهمدلی بین مسئولان شهرستانی  و نماینده مردم مرند و جلفا درمجلس شورای اسلامی کارها با قدرت به پیش می رود و اقداماتی که دراین هفته شروع شده نشان می دهد برای توسعه وپیشرفت منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در رابطه با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کنندگان داخلی در شهرستان مرند نیزخاطرنشان کرد: جلسات مختلفی با ادارات مربوطه ودرگیر در اقتصاد مقاومتی برگزار و سعی نموده ایم و حتی این جلسات را در بنگاه های اقتصادی در جهت حل مشکلات آنها برگزار کنیم.

کد خبر 3758558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha