۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان:

شی مشکوکی باعث نگرانی مردم شد/ بمبگذاری در اهواز صحت ندارد

شی مشکوکی باعث نگرانی مردم شد/ بمبگذاری در اهواز صحت ندارد

اهواز - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: وجود یک شی مشکوک در اهواز باعث نگرانی مردم شده بود که به سرعت مشخص شد که این شی، بمب نبوده است.

سرهنگ علی قاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خبر بمبگذاری در اهواز اظهار کرد: ظهر امروز از طریق تماس های مردمی به پلیس ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شد که در کنار یک مجتمع در خیابان وهابی اهواز (بین کیانپارس و کیان آباد) یک بمب دیده شده است.

وی افزود: بر همین اساس تیم عملیاتی خنثی سازی بمب نیروی انتظامی خوزستان در اسرع وقت به محل اعزام شدند و طبق دستورات ایمنی در این مواقع، اقدام به تخلیه محل و دور کردن مردم از آن نقطه کردند.

قاسم پور بیان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شی مشکوک بمب نبوده است و شرایط در آن منطقه به حالت عادی بازکشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خصوص شی مشکوک پیدا شده نیز گفت: لوله های کاغذی فشرده که شبیه دینامیت بوده اند باعث نگرانی مردم شد و آنها به نیروی انتظامی اطلاع دادند.

عکس هایی نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد آن شی مشکوک چیزی شبیه چاشنی های انفجاری بوده است که البته چندان نمی توان صحت آن را تائید کرد.

کد خبر 3758882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
      0 0
      ایشالله همیشه ایران در سایه امنیت باشه.ایشالله
    • باوی ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
      0 0
      جناب اقای سرهنگ قاسم پور از تلاش های شما وهمکاران تان در نیروهای انتظامي برای ایجاد ثبات واستقرار و امنیت مردم کمال تشکر را دارم.
    • شهرام ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
      0 0
      یامهدی ادرکنی یاصاحب الزمان