۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

رئیسعلی دلواری‌ها نبودند بوشهر نیز به سرنوشت بحرین مبتلا می شد

رئیسعلی دلواری‌ها نبودند بوشهر نیز به سرنوشت بحرین مبتلا می شد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اگر بزرگانی چون رئیسعلی دلواری ها و دیگر بزرگان نبودند اکنون استان بوشهر نیز به سرنوشت بحرین مبتلا می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: روز 12 شهریور روز مبارزه با استکبار است روزی که تهاجم استکبار توسط بزرگانی مانند رئیسعلی دلواری و دیگر بزرگان پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه استعمار پیر چهار بار به استان بوشهر حمله کرده و این استان را مورد تهاجم قرار داده است، افزود: در تاریخ بشریت انگلیس را همیشه عنوان کشور استعمارگر مشهور کرده است.

صفایی بوشهری عنوان کرد: اگر بزرگانی چون رئیسعلی دلواری ها و دیگر بزرگان نبودند اکنون استان بوشهر نیز به سرنوشت بحرین مبتلا می شد اما دلاور مردی های تنگستانی ها مانع رسیدن انگلیس به افکار شومشان شدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به صحبت های مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاورد های وزارت دفاع اشاره کرد و گفت: ما طبق اعتقادات دینی و اسلامی سلاح های هسته ای و شیمیایی تولید نمی کنیم اما در دیگر کشور ها از جمله آمریکا برای ساخت چنین سلاح هایی برنامه ریزی می شود.

امام جمعه بوشهر  با بان اینکه حقوق بشر در اسلام مورد تاکید زیاد قرار گرفته است عنوان کرد: در این شرایط که ما طبق موازین اسلامی حرکت می کنیم آمریکا و اسرائیل که در تولید سلاح، تجاوز به کشور ها و تهدیدات نظامی سرآمد هستند، نباید در باره حقوق بشر نظر بدهند یا ایران اسلامی را تحریم کنند.

وی با بیان اینکه ما با افزایش توان دفاعی در برابر کوچکترین حرکت دشمن واکنش نشان می دهیم، بیان کرد: ما باید برای دفاع از کشور و برای مقابله با استکبار جهانی آماده باشیم.

صفایی بوشهری به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: باید با الگو گیری از این دو بزرگوار ازدواج آسان را در جامعه ترویج دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در آخر از تلاش ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر درراستای بازسازی مرقد ائمه معصومین (ع) تشکر کرد.

کد خبر 3758949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha