۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۵۴

از سوی الهام علی اف؛

بالاترین نشان کشور آذربایجان به رضا مهماندوست اهدا شد

بالاترین نشان کشور آذربایجان به رضا مهماندوست اهدا شد

در ضیافت شامی که برای تقدیر از مدال آوران المپیکی آذربایجان برگزار شده بود از سوی رئیس جمهور، بالاترین نشان این کشور را به رضا مهماندوست اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، کاروان ورزشی آذربایجان در المپیک ۲۰۱۶ ریو با کسب ۱۸ مدال طلا ، نقره و برنز در رتبه ۳۹ ایستاد. از این تعداد مدال تنها یکی رنگ طلا داشت و آن را نیز «رادیک عیسی اف» در رشته تکواندو کسب کرد. 

مراسم تقدیر رئیس جمهور این کشور از مدال آوران المپیکی شب گذشته طی ضیافت شامی برگزار شد و «الهام علی اف» بالاترین نشان دولتی این کشور را به رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو اهدا کرد.۲۰۰ هزار دلار نیز جایزه نقدی به همراه این نشان به مهماندوست اهدا شد. «علی اف» در زمانی که این نشان را به سینه مهماندوست می زد از حضور وی در آذربایجان ابراز خشنودی کرد.  

این مربی ایرانی در پایان مراسم در خصوص جایزه فوق به خبرنگار مهر گف: خوشحالم از اینکه مسئولان آذربایجان تلاش یک مجموعه را برای کسب این افتخار بزرگ دیدند. اشک های من در این مراسم برای بی مهری هایی بود که به من از سوی فدراسیون تکواندو شد. از مسئولین ورزش ایران می خواهم که با امثال رضا مهماندوست آنگونه برخورد نکنید و به خاطر سلیقه های آدم های که خوب نیستند ، پاک شان نکرده و بعد «مزدور» خطابشان کنیم. 

کد خبر 3759074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شایان اکبرپور ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      ماشاءالله به رضا مهماندوست دمش گرم افتخارخیلی بزرگی بود که به عنوان یک ایرانی بدست آورد.خدا نگهدارش باشد.بچه محل ما هم هست نظام آباد.
    • رضا ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      یادش گرامی
    • کامران ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      18 مدال طلا؟؟؟!!!
    • مهر ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
    • امیر پارسی ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      همه می دانند که جناب آقای رضا مهماندوست در ازای دریافت "مزد" سرمربیگری تیم ملی تکواندوی کشور آذربایجان را پذیرفته اند. در واقع، با توجه به این که تبعه کشور آذربایجان نیستند به خاطر وطن‎پرستی که این کار را نکرده‎اند. به همین دلیل اطلاق صفت "مزدور" به ایشان نادرست نیست (یعنی کسی که در ازای دریافت پول کاری را انجام می‎دهد).
    • جمال ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      آقای پارسی همه میدانند که از لحاظ لغوی، مزدور و حقوق بگیر هم معنی هستند. اما همه هم میدانند که از لفظ مزدور برای تخریب شخصیت استفاده میکنند. دخل و ربط این موضوع به تبعه بودن نبودن چی هست؟ مربیهای ایرانی هم که بابت مربی گری حقوق دریافت میکنند (و احتمالا شما این بزرگواران را هم مزدور میدانید)
    • علیرضا ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      دوست عزیز اقای پارسا، بهتر است خود را گول نزنیم و با کلمات بازی نکنیم.البته که مزدور در لغتنامه همان معنی که شما ذکر کردید را دارد اما در فرهنگ معانی کلمات فرق میکند.ما هرگز به رییس جمهور یا مسئولان یا حتی کارگر ساده ی غیرایرانی مزدور نمیگوییم .ایا انها در ازای مزد کار نمیکنند؟ مزدور در فرهنگ ما معنی کاملا منفی دارد.و از سوی فدراسیون این واژه به قصد توهین به رضامهماندوست بیان شده است...ایران هرگز قدر مهماندوست های خودرا ندانسته و نخواهد دانست...
    • امین حسینی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      آفرین آقا رضا افتخار صومعه سرا نفسی همشهری هر جا هستی موفق باشی
    • اکبر خبری ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      تو دنیای حرفه ای این امر طبیعیه و خیلی در قبال دستمزد و قرارداد مربیگری کشور دیگر رو برعهده می گیرن
    • شیراوند ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      زنده باد.