۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

فضاسازی تبلیغاتی شهرها در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید باشد

فضاسازی تبلیغاتی شهرها در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید باشد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی بر فضاسازی تبلیغاتی شهرهای استان به ویژه مسیر ورودی و خروجی محورهای این استان در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ محمدرضا صالحی ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی با بیان اینکه جایگاه شهیدان، جایگاه نور است، اظهار  کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگاه داشتن یاد شهدا باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: اگرمی خواهیم در مسیر شهدا گام برداریم باید همواره در انجام امور روز مرده به یاد شهدا باشیم و نیت‌مان در راستای زنده نگاه داشتن یاد شهدا باشد.

صالحی با بیان اینکه شهدا به هیچ وجه به برگزاری چنین برنامه ها و کنگره هایی نیاز ندارند، تصریح کرد: جامعه اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و حرکت در مسیر شهدا، نیازمند برگزاری چنین برنامه هایی است تا جامعه را به سمت نور و یاد شهدا سوق دهد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری یادواره و کنگره های گوناگون در سطح استان، اظهار داشت: این اقدامات پایان کار نیست، بلکه آغازی برای انسجام و استمرار بیش از پیش فعالیت ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

صالحی ضمن تشکر از اقداماتی که تا کنون در راستای برگزاری اجلاسیه سه هزار شهید خراسان شمالی از سوی عوامل اجرایی ستاد و مدیران استانی انجام گرفته است، در اجرای صحیح برگزاری این اجلاسیه نکاتی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به زمان ۴۰ روزه باقی مانده تا برگزاری این اجلاسیه، اظهار داشت: باید مدیریت زمان به درستی شکل بگیرد تا تمام بخش های اجرایی، بدون کوچکترین نقص کار خود را انجام دهند.

وی بر فضا سازی تبلیغاتی در سطح شهرستان های استان از سوی بخشداری، فرمانداری و شهرداری ها تاکید کرد و گفت: استفاده از تریبون های مساجد، هیئت های مذهبی، مصلی ها و نیز مناسبت هایی که تا برگزاری اجلاسیه پیش رو است باید با حداکثر ظرفیت انجام بگیرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دستگاه ها، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را باید همواره در دستور کار خود قرار دهند، ابراز امیدواری کرد: کمیته ها با قوت بیشتری در مسیر برگزاری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی گام بردارند و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

کد خبر 3761696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha